Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان روزهای 30 آبان ماه و اول آذر ماه و پیکارهای کشتی آزاد امیدها هم روزهای 4 و 5 آذر ماه به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.

 6 مازندرانی شامل چهار کشتی گیر و دو مربی برای شرکت در رقابت‌های کشتی امیدهای زیر 23 سال جهان؛ عازم لهستان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به آخرین مسابقه مهم بین‌المللی در سال 2017  عازم می شوند که در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری مسابقات جهانی کشتی در رده سنی امید، پس از تایید اتحادیه جهانی کشتی برای نخستین‌بار پس از سال‌ها وقفه در پایان این ماه برگزار خواهد شد.

رضا اطری نماینده وزن نخست  کشتی آزاد ایران در جهانی بزرگسالان 2017 پاریس، فرصتی برای جبران یافته است. این کشتی‌گیر بابلی وزن 57 کیلوگرم در فرانسه پنجم شد اما این بار در رده امیدها به دنبال کسب نخستین نشان جهانی خود است.

ایمان صادقی از جویبار در 61 کیلوگرم کشتی می‌گیرد که دو بار سابقه کسب طلای جوانان جهان را دارد.

مجتبی گلیج از تنکابن در 91 کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت که او نیز سابقه قهرمانی جوانان جهان و طلای بازی‌های آسیایی داخل سالن را دارد.

در تیم ملی کشتی فرنگی امید، امیرحسین حسینی در وزن 98 کیلوگرم تنها مازندرانی است که به روی تشک می‌رود.امیرحسین اهل آمل است و سابقه نایب قهرمانی جوانان جهان در سال 2015 را دارد و همچنین امسال در بازی‌های آسیایی داخل سالن در ترکمنستان قهرمان شده است.

حسن حسین‌زاده مربی سازنده آملی در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جای دارد و علی اصغر بذری بهشهری نائب قهرمان اسبق جهان در تیم ملی کشتی آزاد مربی است.

مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان روزهای 30 آبان ماه و اول آذر ماه در شهر بیدگوشچ برگزار می‌شود.

پیکارهای کشتی آزاد امیدها هم روزهای 4 و 5 آذر ماه به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد