Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-20@04:12:50 GMT

سعید ابوطالب «اهداء عضو» را به شبکه افق می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۹۱۰۷

سعید ابوطالب «اهداء عضو» را به شبکه افق می‌برد

به گزارش بولتن نیوز، مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب، یک مستند - مسابقه متفاوت است که هفت گروه داوطلب داستان‌های واقعی آن را به پیش می برند.

بخشی از داستان که دریافت قلب توسط دو کودک خردسال یعنی طاها و النا را روایت می کند به پایان رسیده است و حال دو کودک خردسال این روزها رو به بهبود است و به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از مستند - مسابقۀ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد معمولی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون کمک نهادها و امکانات دولتی را دارند.

تصویر برداری از رقابت 7 گروه حاضر در این پروژه بزرگ همزمان در استان‌های مختلف و نقاط مرزی همچون کردستان، جنوب کرمان، جزیره میتو در خرمشهر، حاشیه‌های تهران و شهر مشهد و .... انجام شده است و هم اکنون آخرین مراحل تدوین را پیش می برد.

در این مسابقه بینندگان تلویزیونی، گروهی که روش و اقدامش را در کمک به دیگران می‌پسندند را بعنوان گروه برتر انتخاب می‌کنند و به آنها با توجه به روششان در کمک رسانی و ارتباطشان با موضوع و کمک به همنوعان رای می‌دهند.

شعار این مجموعه تلویزیونی «یک نفر را به زندگی برگردانیم» است.

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، مدیر تولید: احمد مرادی، تدوینگران: رضا بهارانگیز و علیرضا رضایی، یاسر سنایی، محمدمهدی بهرامی نژاد، سیدمحمد حسینی پاریزی، حسین بیات، اعضای گروه طراحی: سیدمحسن حسینی، محمود کریمی، سهیل عظیمی، یاسر سنایی، مهدی طاهری موسی آبادی، سیدجعفر صابری، مجید رکنی و ابوالفضل حاجیان، روابط عمومی: سپیده حیدر آبادی.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، سعید شاهرخی در جلسه‌ای که با حضور آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه برای ما در اولویت است و این آمادگی وجود دارد تا برای معرفی کرمان محتوا ارائه و کرمان را به شهروندان روسیه معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: نگاه شما به گردشگری به عنوان کلید واژه اصلی است و به طور خاص و ویژه به آن پرداخته می‌شود که در همین راستا اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان افتخار دارد که میزبان شما در باغ شاهزاده ماهان باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری در ۲۸ کشور لغو روادیدیم که یکی از آن ۲۸ کشور، روسیه است گفت: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت نقد شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما در استان کرمان باشد.

شاهرخی در ادامه افزود: دوستان ما در حوزه اقتصادی از این مطلب مطلع باشند که در نمایشگاه‌های به میزبانی کشور روسیه رتبه اول به غرفه روابط عمومی ماهان از کرمان داده شده است و امیدواریم در جلسه‌ای که در خدمت شما هستیم به طور مفصل گفت‌وگوی مؤثری داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان گفت: در نیمه دوم مهرماه همایش بین المللی راه ابریشم با هماهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی، دانشگاه‌های استان کرمان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان برگزار می‌شود که از شما به طور خاص دعوت می‌شود عنوان میهمان ویژه این همایش حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: این همایش دو روزه برگزار خواهد شد و بزرگترین شبکه بازرگانی جهان بین سه قاره بزرگ دنیا، راه ابریشم است که امیدواریم میهمان ویژه ما در این همایش بین‌المللی باشید.

شاهرخی گفت: درخواست می‌شود با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع بین هموطنان دو کشور انجام شده تعریف شود که از طرف سرکنسولگری و وزارت امور خارجه این تلاش انجام که رفت و آمد تسهیل تا هموطنان شما در روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر 6080845 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند