Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:22:09 GMT

آخرین وضعیت آبرسانی در مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۹۲۰۲

آخرین وضعیت آبرسانی در مناطق زلزله زده

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: بدلیل تأمین آب شرب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، هرسین و ثلاث باباجانی از سرآب‌های این شهرها و کدورت آب این سرآب ها، متأسفانه در حال حاضر آبرسانی به این شهرها عمدتاً به صورت سیار صورت می گیرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: بدلیل تأمین آب شرب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، هرسین و ثلاث باباجانی از سرآب‌های این شهرها و کدورت آب این سرآب ها، متأسفانه در حال حاضر آبرسانی به این شهرها عمدتاً به صورت سیار صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  علیرضا تخت شاهی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه در مورد آخرین وضعیت آب و فاضلاب استان ناشی از وقوع زلزله دیشب اظهار داشت: خوشبختانه در شهر کرمانشاه مشکل خاصی وجود ندارد، اما در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و گیلانغرب این میزان خسارت بیشتر بوده است.

وی افزود: متاسفانه با توجه به اینکه آب شرب شهر قصر شیرین و سرپل ذهاب از سرآب گرم سرپل تأمین می‌شود، آب سراب دچار آلودگی و کدورت شده و این امر باعث شده تا روند آبرسانی به این شهر‌ها مختل شود و از طریق آب معدنی و تنکر‌های آب سیار تأمین شود.

وی تصریح کرد: همچنین آب شهر‌های گیلانغرب و هرسین نیز از سرآب‌های موجود در این شهر‌های تأمین می‌شود، که متاسفانه بدلیل زلزله آب این سرآب‌ها نیز دچار کدورت شده و فعلاً قابل استفاده نیست و به این شهر‌ها نیز از طریق تانکر‌ها آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: آب ثلاث باباجانی نیز بدلیل از مدار خارج شدن ایستگاه پمپاژ برق نیز با مشکل مواجه شده که بلافاصله یک ژنراتور به منطقه اعزام شده است که امیدواریم تا یکی دو ساعت دیگر با نصب ژنراتور شاهد وصل شدن آب شهر ثلاث باباجانی باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: اکیپ‌های زیادی به مناطق زلزله زده اعزام شده که امیدواریم با رفع کدورت آب سرآب‌ها بتوانیم تا ۴۸ ساعت آینده آب شهر‌های زلزله زده را دوباره وصل کنیم. کلمات کلیدی: آبرسانی ، مناطق زلزله زده ، زلزله کرمانشاه ، زلزله ایلام ، آب شرب ، زمین لرزه ، سرپل ذهاب

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از اعزام تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان و آمادگی این تیم برای مقابله با سیل خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان شامل ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که درصورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه اکیپ‌های امداد رسانی آبفا در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا درصورت نیاز، جهت رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

او اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قراردارد همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی بمنظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی خواهند شد در آماده باش قراردارند.

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده