Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان کرمانشاه، تعداد جوازهای دفن صادرشده تا این لحظه به ۲۱۴ مورد رسید.

ایران آنلاین / دکتر ارتین کمالی - مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه- اعلام کرد: تا ساعت  ۱۰ و ۲۴ دقیقه در پی وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری شب‌گذشته در مرز ایران و عراق، تاکنون ۲۰۷ جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان کرمانشاه مستقر و در حال معاینه اجساد زلزله هستند که تا این لحظه تعداد اجساد معاینه شده به ۲۰۷ تن رسیده است.بنا براعلام  روابط عمومی  سازمان پزشکی قانونی کشور، وی با اشاره به تعداد اجساد معاینه شده در هر یک از شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد اجساد معاینه شده در شهرستان سرپل ذهاب ۱۴۹، اسلام آباد غرب ۲۲، ثلاث باباجانی ۱۵، کرند غرب ۱۴ و قصر شیرین نیز ۱۴ نفر بوده است که در مجموع به ۲۱۴ تن می رسد./ ایسنا 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی