Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:35:32 GMT

کلاس‌های دانشگاه آزاد کرمانشاه امروز تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۹۳۲۹

کلاس‌های دانشگاه آزاد کرمانشاه امروز تعطیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از تعطیلی کلاسهای آموزشی تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله غرب استان های کشور، گفت: براساس گزارش های دریافتی هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تا این لحظه دچار خسارت نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم، ستادی در واحد کرمانشاه شکل گرفته است که کارکنان واحدهای دانشگاهی در حالت آماده باش هستند.

دکتر قنبری افزود: کلاس های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه امروز تعطیل است، اما کارمندان بخش اداری به دلیل امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه، در محل کار خود حاضر شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس استان کرمانشاه و به منظور رفاه حال و آرامش کارمندان خانم، امروز را برای آنان تعطیل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل قطع خطوط ارتباطی، امکان برقرای تماس تلفنی با برخی از واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر قنبری با بیان اینکه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در حال اعزام به محل وقوع زلزله هستند، گفت: واحدهای دانشگاهی استان کرمانشاه از هیچ کمکی برای امدادرسانی به هموطنان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.

وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور