Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند اظهار کرد: طبق برآورد‌ها میزان تلفات زلزله کرمانشاه به بیش از ۳۰۰ نفر خواهد رسید. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ هوشنگ بازوند اظهار کرد: طبق برآورد‌ها میزان تلفات زلزله کرمانشاه به بیش از ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیشترین تلفات زلزله در شهرستان سرپل ذهاب رخ‌داده است.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه هیچ فردی در شهرستان‌های ثلاث باباجانی و قصر شیرین زیر آوار نیست، از حضور سپاه و ارتش در محل حادثه که باعث تسریع در امر خدمات‌رسانی شده است، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازوند تأکید کرد: بسیجی‌ها و پاسداران در گمنامی و هم لباس مردم در قلب روستاهای استان خدمت می‌کنند.

وی همچنین گفت: همه امکانات ارتش در اختیار مردم زلزله‌زده قرارگرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است

صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب از پیش‌بینی اجرای برنامه‌های فرهنگی، اسکان، پذیرایی و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و ایستگاه‌های صلواتی در سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز خبر داد و گفت: ۲ مراسم اصلی برای سالروز عملیات بازی‌دراز پیش‌بینی شده که مراسم اول روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بقعه متبرکه احمد بن اسحاق (ره) برنامه‌ریزی شده و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت نیز مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز را همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پارسال ۴۰ هزار نفر زائر در صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز حضور یافتند، اضافه کرد: امسال این حضور بیشتر خواهد بود و مردم از شهر‌های مختلف کشور در این برنامه فرهنگی شرکت می‌کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: تمام امکانات و شرایط موجود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران شهدا باشیم و به طور قطع برگزاری چنین مراسماتی، علاوه بر آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیر فرهنگی بسیاری در جامعه دارد.

فرماندار سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنانش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: وعده صادق به عنوان بزرگترین عملیات پهبادی جهان در تاریخ در راستای برقراری صلح و امنیت پایدار در دنیا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم خبیث اسرائیل است.

بابلی با اشاره به توان نظامی و دفاعی بالای کشورمان و تحقق فرمایشات رهبر شجاع و حکیم جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان بدانند که ایران اسلامی برای برقراری امنیت پایدار و صلح در منطقه با هیچ‌کسی تعارف ندارد و اگر این تنبیه انجام نمی‌شد به طور قطع صلح و امنیت منطقه به خطر می‌افتاد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست و همیشه خویشتن‌داری کرده، اما جنایات رژیم کودک کش و پلید اسرائیل به گونه‌ای بود که باید این تنبیه صورت می‌گرفت، زیرا دوران زورگویی و ظلم تمام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب