Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت در پیامی ضمن تسلیت به هموطنان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله گفت: برای کاهش درد آسیب دیدگان، بر تمامی نهادهای زیرمجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مرتبط نیز را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.

به گزارش شانا، در متن پیام بیژن زنگنه، وزیر نفت آمده است:

«حادثه زلزله در غرب استان کرمانشاه و جان باختن جمعی از هموطنان و مردم عزیز این نواحی و ورود خسارات به ایشان، مردم ایران و بالاخص شهرها و روستاهای آن منطقه را در عزا فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوبه خود این ضایع بزرگ را به تمامی مردم ایران به خصوص هموطنان پایمرد و غیور استان کرمانشاه که بیشترین آسیب را متحمل شدند تسلیت عرض می کنم و ضمن آرزوی مغفرت الهی برای گذشتگان، برای بازماندگان این حادثه تاسف بار صبر جزیل و بهبودی هر چه سریعتر از خداوند منان طلب می کنم.

برای کاهش درد آسیب دیدگان، بر تمامی نهادهای زیرمجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مرتبط نیز را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.»

ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه (۲۱ آبان‌ماه) زلزله‌ای شدید به‌بزرگی هفت و سه‌دهم ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین در شهر ازگله از توابع استان کرمانشاه به وقوع پیوست که در بسیاری از شهرهای کشور احساس شد.




منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت