Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@17:09:18 GMT

طاهری چقدر بدهی در پرسپولیس به جا گذاشت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۹۶۱۲

میزان نوشت :

آنطور که از شواهد و قرائن پیداست علی‌اکبر طاهری مدیرعامل مستعفی پرسپولیس قصد بازگشت به این باشگاه را ندارد. در این شرایط مدیران هم به صورت چراغ خاموش دنبال پیدا کردن جانشین برای طاهری هستند.

در این شرایط بحث عملکرد طاهری مخصوصا در قسمت مالی باشگاه پرسپولیس مورد نقد است. طاهری و مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس پرداخت طلب 7 میلیاردی ژوزه را یکی از کارهای مهم خود می‌دانند، طلبی که برای مدیران قبلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینکه پرداخت چنین مبلغی و بستن این پرونده بزرگ کار مهمی است شکی وجود ندارد اما مسئله اینجاست که در زمان مدیریت طاهری فقط 3 مورد از بدهی‌های این مدیر نزدیک به 9 میلیارد است.

داستان طلب یک میلیارد و ششصد میلیونی گولچ از پرسپولیس وارد فاز تازه‌ای شده و پرونده در دادگاه CAS است. بدهی سنگین دیگر دوره طاهری مربوط به داستان شکایت ریزه اسپور است که فیفا 3 میلیارد و هفتصد میلیون تومان جریمه برای آن در نظر گرفته است. سومین پرونده هم بحث بدهی باشگاه پرسپولیس به علی دایی است، پرونده‌ای که می‌توانست با 150 میلیون بسته شود در نهایت 3 و نیم میلیارد برای باشگاه پرسپولیس آب خورد.

مجموع همین 3 پرونده چیزی حدود 9 میلیارد روی دست باشگاه پرسپولیس خرج گذاشته است. حالا باید ببینیم مدیران بعدی باشگاه پرسپولیس با این پرونده‌ها و بدهی‌ها چه می‌کنند و کدام مدیر بعد از آمدن به پرسپولیس در مورد این پرونده‌ها علیه طاهری مصاحبه می‌کند؟!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال