Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران از حضور جمعی از اساتید این دانشگاه در مراسم راهپیمایی اربعین امسال با یک ماموریت ویژه خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کرمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران با اشاره به حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه در راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: دانشگاه تهران نیز با همکاری بخش‌های مختلف، چون نهاد رهبری و بسیج دانشجویی دو گروه از اساتید و دانشجویان را به این سفر اعزام کرد که روز گذشته به کشور بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: دانشجویان و اساتید از این سفر راضی بودند. امیدوارم شاهد آثار خوب این سفر برای اساتید و دانشجویان باشیم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران همچنین گفت: در جریان این سفر جمعی از اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برای بررسی مسائل اجتماعی راهپیمایی اربعین به این سفر رفتند و در این زمینه کار تحقیقاتی انجام دادند که نتایج این تحقیقات به زودی اعلام می‌شود.

کرمی یادآور شد: امیدواریم نتیجه این تحقیقات موثر واقع شود و بتوانیم از آثار این سفر برای آینده بهره برداری کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا توقیری صبح امروز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان قانونا وظیفه نظارتی دارد و اختیارات و امکانات لازم برای تصفیه آب را ندارد و اقدام اخیر معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در این خصوص صرفاً در راستای ایفای رسالت مسئولیت اجتماعی و در قالب یک کار تحقیقاتی جهت کمک به حل مشکل توسط تیم تحقیقاتی اساتید و دانشجویان نخبه بوده و خبر برطرف شدن طعم و بوی آب همدان تا ١٠ روز آینده، قولی و وعده‌ای بوده که توسط مسئولان آب آبفا و آب منطقه‌ای به این دانشگاه اعلام شده که متأسفانه در خبر خبرگزاری تسنیم به این موضوع اشاره نشده و ما امیدواریم طعم و بوی آب همدان که موجب ناراحتی و نارضایتی شهروندان شده است به زودی و در مدت زمان اعلام شده، مرتفع شود.

گفتنی است؛ دغدغه‌مندی معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در خصوص بررسی علت طعم و بوی آب اقدام شایسته‌ای است که جای تقدیر دارد و لازم به ذکر است مسؤلیت تصفیه خانه شهرک بهشتی با شرکت آبفا و مسؤلیت تصفیه خانه شیخی جان بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است.

کد خبر 6082374

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • فیلم| خبر خوش وزیر ارشاد برای دانشجویان و اساتید
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران