Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "دکتر حسن آصفی" مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به اعزام تیم های مختلف امداد و نجات قزوین برای کمک رسانی به افراد در زیر آوارمانده افزود: از ساعت3 بامداد که از هلال احمر قزوین استمداد طلبیده شد 50نیروی امداد و نجات قزوین در قالب 17گروه تخصصی شامل تیم های ارزیاب، اسکان، آواربرداری به مناطق زلزله زده کشور اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر آصفی ادامه داد: همچنین 17دستگاه آمبولانس و ماشین های امداد به این مناطق اعزام شده اند و طی هماهنگی به عمل آمده هم اکنون نیروهای هلال احمر قزوین در استان کرمانشاه مستقر هستند.

وی با اشاره به اعلام حالت آماده باش در هلال احمر قزوین از زمان وقوع این زلزله تصریح کرد: از زمان وقوع زلزله در استان قزوین حالت آماده باش اعلام کرده ایم و در هیمن راستا 8شعبه و 33پایگاه و 260نیروی هلال احمر قزوین آماده باش بودند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین درخصوص اعزام بالگرد به این مناطق توضیح داد: تاکنون درخواستی در این زمینه نشده و از 33پایگاه ما یکی هوایی است و در حالت آماده باش قرار دارد.

دکتر آصفی درخصوص ارسال کمک های غذایی به این مناطق اظهار کرد: تاکنون کمک های غذایی از قزوین به این مناطق ارسال نشده است و باتوجه به اینکه نجات مصدومان از زیر آوار در اولویت قرار دارد همه تلاشمان را برای آواربرداری و کمک به نجات این افراد انجام می دهیم.

وی با اشاره به ازدحام صنوف مختلف استان قزوین مقابل هلال احمر برای اهدای کمک های خود اذعان کرد: از دقایق ابتدایی صبح امروز پزشکان و سایر صنوف استان جهت اهدای کمک های خود به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرده اند ولی در این دست حوادث نیازها مشخص است و در وهله اول آواربرداری مهم می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: هلال احمر قزوین تیم های خدمات روانی را تجهیز کرده و آنها آماده کمک به افراد زلزله زده هستند ضمن اینکه کمک های غذایی و خدمات درمانی پزشکان طی روزهای آتی و پس از انجام کامل آواربرداری استفاده خواهد شد.

دکتر آصفی با تشکر از هم استانی ها به واسطه ابراز همدردی با زلزله زدگان گفت: مردم به ما فرصت دهند تا پس از اتمام کارهای تخصصی از خدمات و کمک های آنها بهره بگیریم.

وی ابراز کرد: درحال حاضر معاونت امداد و نجات هلال احمر قزوین در استان کرمانشاه مستقر شده و در صورت نیاز بنده نیز شخصا در این منطقه حضور خواهم یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان