Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان گفت: طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سمنان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: با برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه مسائل ترافیکی سمنان تحول خوبی ایجادشده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت پوشش این دوره‌ها در مدارس و سامان‌دهی دانش آموزان سمنانی بیان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش تخصصی و عمومی اقشار مختلف جامعه در رفع مشکلات ترافیکی اهمیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان با بیان اینکه فرهنگ ترافیک باید به‌عنوان فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود تصریح کرد: همکاری و هماهنگی بین تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و تعامل و مشارکت مردم با آن‌ها لازمه تحقق این هدف است.

وی از اجرای طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سمنان خبر داد و اضافه کرد: این طرح در محل بلوار قدس، بلوار شهید واقفی و برخی معابر پرجمعیت شهرستان سمنان اجرایی می‌شود.

دانایی تسهیل در تردد عابران و کاهش حجم ترافیک در این معابر را از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح دانست و ابراز داشت: مطالعه کارشناسی و تخصصی در معابر این منطقه برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در حوزه راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات مهمی است که از سوی شورای ترافیک این شهرستان انجام‌شده است.

وی آموزش مسائل ترافیکی را یکی از نیازهای اساسی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: نصب سرعت‌گیر و ایمن‌سازی حاشیه مدارس یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که در بازه زمانی بازگشایی مدارس خطرآفرین می‌شود.

فرماندار سمنان تأکید کرد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و اصلاح تابلوهای قدیمی و خط‌کشی عابر پیاده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در همدان

به گزارش قدس آنلاین، مجید صالحی امیر افزود: بیشتر این ساختمان‌ها عمومی هستند و از آن ها به عنوان فضاهای آموزشی، اداری و تجاری استفاده می‌شود.

ساختمان های ناایمن به سه دسته تقسیم می‌شوند که نوع اول و دوم آن با برخی اقدامات از جمله استحکام سازی، ایمن می شوند اما نوع سوم به غیر از تخریب راه دیگری ندارند و در صورت تشخیص از سوی کارشناسان، به طور حتم باید تخریب شوند.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم نگرانی جامعه در رابطه با ساختمان‌های ناایمن را درک و به این موضوع ورود کرده است و ما در اداره کل راه و شهرسازی تلاش داریم در کنار مدیریت بحران استان، در این حوزه مشکلات را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: کارگروه ساختمان های ناایمن سال گذشته در استان همدان تشکیل شد که پس از شناسایی ساختمان‌های ناایمن، مشخصات آن برای ترتیب اثر را وارد سامانه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: دستورات کتبی برای ایمن سازی این ساختمان ها به مالکان ارجاع شده است تا اقدامات لازم برای رفع نواقص موجود در این بناها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به کاربری عمومی این ساختمان‌ها، مکاتباتی نیز با دادستانی همدان انجام دادیم تا از خسارات احتمالی این ساختمان‌ها جلوگیری شود.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ استان همدان نزدیک به یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نوشهر
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در استان همدان
  • شناسایی ۲۵۰ ساختمان ناایمن در همدان
  • ایمن‌سازی در ۵۴۷ کیلومتر راه‌های بوشهر اجرا شد
  • غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت
  • اجرایی شدن نرخ‌های جدید حمل و نقل درون شهری از اول اردیبهشت