Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا-تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان تیم گل گهر سیرجان است که هر دو تیم برای جبران ناکامی هایشان در بازی های گذشته نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و از هفته سیزدهم این رقابت ها در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملوانان پس از ناکامی از صعود مجدد به لیگ برتر و بازگشت به لیگ دسته یک فوتبال در فصل جاری در ابتدا نادر دست نشان را به عنوان سرمربی، جایگزین محمد مایلی کهن کردند و تاکنون از 11 بازی انجام شده خود چهار پیروزی، چهار شکست و سه تساوی را در کارنامه خود داشته و با 14 گل زده و 12 گل خورده ، با تفاضل گل مثبت 2 و با مجموع 16 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارند.
این درحالی است که تیم فوتبال ملوان یک بازی کمتر از سایر تیم های حاضر در این لیگ انجام داده و بازی این تیم در برابر تیم مس رفسنجان به زمان دیگری موکول شده و به احتمال زیاد آخرین بازی نیم فصل اول این دو تیم به میزبانی ملوان بندرانزلی خواهد بود.
تیم گل گهر سیرجان هم که سومین سال حضور متوالی خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می کند در این فصل از رقابت ها از 12 بازی انجام شده خود چهار پیروزی پنج مساوی و سه شکست را در کارنامه خود دارد و با 11 گل زده و 12 گل خورده و تفاضل گل منفی یک ، با مجموع 17 امتیاز دو پله بالاتر از ملوانان و در رده نهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور ، جام آزادگان قرار دارند.
قضاوت این دیدار بر عهده رضا عادل است و جواد قنبریان ، مهرداد نجفی و مجید پور علی وی را در امر قضاوت یاری می کنند و بابک وسیله بر به عنوان ناظر این دیدار معرفی شده است.
این دیدار در ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود و براساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی استان در زمان برگزاری این رقابت آرام و آفتابی است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است. - اخبار ورزشی -

افسانه چترنور با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد: سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

ابراز رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان

 

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد: از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد: من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد: شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند