Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقصود اسعدی سامانی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما به کرمانشاه در بازار اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای از واسطه گران بی‌وجدان بلیت کرمانشاه را از شرکت‌های هواپیمایی خریداری و با قیمت گران در بازار به مردم می‌فروشند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی بلیت پرواز به کرمانشاه را با قیمت عادی و معمولی طبق روزهای گذشته به فروش گذاشته‌اند، گفت: برخی از شرکت ها و آژانس ها از طریق ربات بلیت به مقصد کرمانشاه را از شرکت های هواپیمایی خریداری و با سوء استفاده از این شرایط در بازار گران‌تر به فروش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: در حال حاضر برخی از ایرلاین ها در سایت‌های خود بلیت کرمانشاه را به قیمت 109 هزار تا 128 هزار تومان به فروش گذاشته اند که این نرخ منطقی است.

اسعدی سامانی گفت: برای افزایش عرضه بلیت در بازار چند شرکت هواپیمایی از جمله شرکت آسمان اقدام به انجام پروازهای فوق العاده کرده است که با افزایش پروازها، قیمت ها هم کاهش پیدا می کند.     

به گزارش ایلنا، در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما از تهران به مقصد کرمانشاه در بازار برای امروز چیزی حدود 230 هزار تومان است که قیمت منطقی این پرواز در نهایت 130 هزار تومان محاسبه شده است.    

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد