Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور فرماندهی کمیته جستجوی مفقودین اولین گروه نیروی انسانی و ادوات مهندسی تفحص شهدا به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام‌شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در پی وقوع حادثه زلزله در غرب کشور، روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

در راستای اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا در خصوص بکارگیری توان دستگاه‌های نظامی و غیرنظامی برای کمک به زلزله‌زدگان، اولین گروه از تیم تفحص پیکر مطهر شهدا با استعداد تجهیزات زیر از منطقه عملیاتی سومار عازم مناطق زلزله زده غرب کشور گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 دستگاه بیل مکانیکی

1 دستگاه لودر بکهول

تریلی کمر شکن

تانکر آب رسان

جرثقیل

یک دستگاه کمپرسی

جیپ کویر سوخت رسان

4 نفر رانند چند پیشه

بر اساس اعلام فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پس از سازماندهی، گروه های دیگری از تیم تفحص شهدا نیز به همراه تجهیزات مهندسی به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 موضوعات مرتبط زلزله

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد:‌ با وقوع زمین لرزه  4 و دو دهم ریشتری بامداد امروز در شهر روداب، در جنوب غربی سبزوار  چند گروه ارزیاب از جمعیت هلال احمر سبزوار و بخشداری روداب از نخستین لحظات پس از وقوع این زمین لرزه در منطقه حضور یافتند و وضع منطقه را بررسیکردند.

مرتضی رهنمافر افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از گروه های اعزامی، خوشبختانه این رخداد هیچ گونه خسارتی در منطقه برجای نگذاشته است.

وی افزود:‌ این زلزله ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد امروز در عرض جغرافیایی 35 و 79  شمالی و طول جغرافیایی آن را  57 و 49  شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهرهای روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار روی داد و 4 پس لرزه داشت.

روداب، در ۴۵ کیلومتری سبزوار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان