Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج برنامه‌ها و اقدامات سازمان بسیج درکمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه را تشریح کرد.

اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با تشریح اقدامات سازمان بسیج در امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، گفت: از همان ساعت اولیه وقوع حادثه، نیروهای بسیج به صورت سازماندهی شده و در قالب گردان‌های امام علی، امام حسین و بیت‌المقدس کار خود را در امدادرسانی به زلزله‌زدگان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز صبح با تشکیل جلسه‌ای به ریاست رئیس سازمان بسیج، ستاد ویژه مناطق زلزله‌زده با مسئولیت سردار فضلی جانشین سازمان بسیج تشکیل شد و هم اکنون سردار فضلی به همراه مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسان عمران، بسیج سازندگی و روابط عمومی بسیج در حال اعزام به منطقه هستند. این ستاد علاوه بر آنکه رسیدگی به مصدومان و کمک به آواربرداری را بر عهده دارد، آماده بازسازی مناطق آسیب دیده بخصوص مناطق مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اقدامات قرارگاه نجف سپاه به زلزله‌زدگان کرمانشاه + جزئیات

بیشتر بخوانید: فرمانده سپاه راهی مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه شد

احمدی خاطرنشان کرد: بسیج تجربه خیلی خوبی در زلزله ارسباران در آذربایجان شرقی دارد که در آنجا 1700 خانه و 7000 واحد دام و طیور را ظرف مدت 2 ماه بازسازی کرد و هم اکنون هم آمادگی اجرای چنین کاری در مناطق زلزله زده غرب کشور را دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج، ادامه داد: هم اکنون 100 گروه جهادی آماده اعزام به منطقه هستند، علاوه بر آنکه گروه‌های جهادی استان‌های کرمانشاه و ایلام هم از همان ساعات اولیه برای امدادرسانی در منطقه حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آنکه 20 دستگاه کامیون، آمبولانس، جرثقیل و تانکر آب از سازمان بسیج در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند، یکی از نکات بسیار مهم بحث خطوط ارتباطی است که الحمدلله خطوط ارتباط بی‌سیمی سازمان بسیج که در تمام کشور گسترده است، بهترین منبع کسب خبر در منطقه بوده است که از همان لحظات اولیه که خطوط ارتباطی قطع بوده است، خطوط بیسیمی سازمان بسیج فعال بوده‌اند و این ارتباط دوسویه از طریق خطوط ارتباطی سازمان بسیج همچنان برقرار است.

احمدی اظهار داشت: همچنین رئیس سازمان بسیج دستور ویژه‌ای را به سپاه استان‌های همجوار کرمانشاه داده‌اند تا تمام امکانات بسیج چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه تجهیزات و امکانات به منطقه اعزام شود.

انتهای پیام/

R1429/P1011120/S1,11/CT1 موضوعات مرتبط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اخبار نظامی نیروی مقاومت بسیج زلزله

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در دیدار با حسن عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر نقش رسانه ملی در تحقق اهداف تعیین شده شعار سال گفت: با توجه به جاذبه‌های طبیعی، مزایای مناطق آزاد، تسهیلات تعیین شده برای سرمایه گذاران و معافیت‌های مالیاتی می‌توان برنامه‌های متعددی به ویژه در حوزه تحقق شعار سال و با هدف معرفی ظرفیت‌های مناطق آزاد برای جذب گردشگر تولید و پخش کرد.

وی با تشریح ظرفیت‌های گردشگری کیش به مشکلات مناطق آزاد همچون موازی کاری‌های قانون گذاری، اجرای نشدن قوانین مناطق آزاد و مشکلات سرمایه گذاران برای حضور در این مناطق اشاره کرد و گفت: متاسفانه این مشکلات موجب شده تا سرمایه گذاران کشور جذب کشور‌های همسایه به ویژه عمان، امارات و ترکیه شوند و باید برای معرفی و رفع این مشکلات فکری کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در تبیین این مشکلات و کمک برای حل آنها افزود: نبود ثبات مدیریتی در مناطق آزاد، قوانین محدود کننده، بی توجهی به مشوق‌ها و ابهام در قوانین، موجب کندی رشد و توسعه مناطق آزاد و کاهش درصد تحقق اهداف تعیین شده برای آنها شده است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت ایجاد شده برای انعکاس توانمندی‌های استان‌ها در رسانه ملی، اعلام کرد: ده ساعت در روز برای تولید برنامه مراکز استان‌ها و پخش در شبکه‌های سراسری ایجاد شده که کمک زیادی به انعکاس ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور می‌کند.

حسن عابدینی با اشاره به قابلیت‌های مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش، توجه به هویت محوری و عدالت گستری را دو موضوع مورد تاکید در برنامه سازی شبکه‌های استانی برشمرد و افزود: با کمک سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ارگان‌ها در کیش می توان برنامه های مختلفی تولید کرد تا قابلیت‌های کیش دیده شود و مشکلات آن برای تصمیم گیران کشور به درستی تبیین شود.

وی تاکید کرد: در کنار بخش‌های دولتی و تعاونی ها، توجه به شکل گیری بخش خصوصی واقعی در قانون اساسی کشور تاکید شده است و این موضوع می‌تواند زمینه ساز بهبود وضع سرمایه گذاری و در نتیجه رونق تولید در کشور شود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تاکید کرد: صدا و سیما آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های مناطق آزاد و کیش به تغییر رویکرد‌ها به کیش و جذب سرمایه گذار و رونق تولید در این منطقه کمک کند.

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳