Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:43:37 GMT

کوچک کردن سريع باسن و ران با 5 تمرين ساده!!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۳۹۳

کوچک کردن سريع باسن و ران با 5 تمرين ساده!!

خبرگزاري آريا -

کوچک کردن باسن و ران از مهم ترين کارها براي داشتن اندام متناسب و زيبا
کوچک کردن باسن و ران يکي از مهم ترين کارها براي داشتن اندامي متناسب و زيبا است. اگر شما هم به دنبال راه هايي سريع براي کوچک کردن باسن و ران هاي تان هستيد حتما 5 تمرين زير را انجام دهيد.
تمريناتي براي کوچک کردن باسن و ران
لاغر کردن باسن و رانها در درجه اول اولويت آنهايي قرار دارد که براي تناسب اندام مي انديشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرتبه دوم اهميت لاغري پهلو ها و شکم قرار دارد و اين زماني است که در برخي از باورها زن خوب بايد کمي شکم هم داشته باشد . تمام اين مسائل اموري سليقه اي هستند و هيچ قانون و مقررات خاصي ندارد . براي اينکه به لاغر شدن موضعي و لاغر کردن قسمت خاصي از بدن برسيد بايد يک قانون متابوليکي بدن را بشناسيد اين قانون به قرار ذيل است :
بدن انسان در طي روند چربي سوزي و آب کردن چربي ها آخرين چربي توليد شده را از بين مي برد و رفته رفته با اولويت و ترتيب شکل گيري چربي هاي زائد بدن به ترتيب معکوس چربي سوزي مي کند . يک فرد وقتي مي بيند که شکمش قبل از ران و باسن چاق شده است وقتي مي خواهد تا شکم را آب کند بايد برنامه را اصولي آغاز کند ولي عجله نکند در اولين گام ران و باسن و بعد از اتمام آن چربي هاي شکم از بين خواهد رفت . استفاده از چربي سوزهاي گياهي در تسريع اين فرآيند مي تواند تاثير گذار باشد .
به نظر مي رسد که اين موضوع اين روزها محبوبيت زيادي پيدا کرده است. مخصوصاً خانم ها اين روزها خيلي نگران شکل باسن خود هستند و هر لباسي که تن مي کنند نگرانند که باسنشان در آن بزرگ جلوه نکند. در اين مقاله مي خواهيم چند راه بسيار موثر براي شکل دادن و لاغر کردن باسن هاي چاق عنوان کنيم. نام علمي باسن، عضلات سريني بزرگ مي باشد. اين عضلات همان عضلات گرد بالاي مفصل ران است که در همه حرکات پاها شرکت دارند.
عضلات باسن از عضلات مختلفي تشکيل شده است که عضلات سريني خوانده مي شوند که قوي ترين آنها عضله سريتي بزرگ است. همين عضله است که براي ساختن يک باسن سفت و شکل گرفته بايد روي آن کار کنيم.
کار کردن روي عضله باسن
تمرين کردن روي عضله باسن آنقدرها هم که فکر مي کنيد سخت نيست. تقريباً هر زماني که از پاهايان استفاده مي کنيد روي اين عضله کار مي شود اما براي شکل دادن به عضله بايد همه آن کارها را کمي سخت تر و شديدتر از معمول انجام دهيد.
حرکات و تمرينات زير به خوبي روي عضلات باسن کار مي کنند :
_ پله نوردي
_ دويدن در کوه
_ دوچرخه سواري
_ دو سرعت
_ لانگز
_ اسکات
اما با انجام اسکات هاي ساده و معمولي نمي توانيم به عضلات باسن خود شکل بدهيم، با بالا رفتن عادي از چند پله هم همينطور. در مورد اين عضله هم درست مثل همه عضلات ديگر براي رشد بايد با اضافه کردن وزنه و شدت به تمرينات خود استقامت را بالا ببريد. يکي از بهترين نمونه ها حمل کردن يک ساک سنگين حين پله نوردي به مدت نيم ساعت است. اين حرکت به حدي روي عضلات باسنتان کار مي کند که فرداي آن حتماً پا درد خواهيد داشت.
اما اينهم کمکي افراطي است. بهترين و قديمي ترين راه براي شکل دادن به عضلات باسن همان انجام تمرينات بدنسازي و کار با وزنه در باشگاه است.
ساختن يک باسن شکل گرفته و زيبا کاري کاملاً احساسي است. مدت زمان زيادي مي برد و نتيجه هم خيلي کند عايدتان مي شود. اما، با اطلاعاتي که در اختيارتان قرار مي دهيم، آب کردن چربي هاي اضافه باسن و شکل دادن به عضلات آن بسيار ساده خواهد بود. براي از بين بردن چربي هاي باسن به سرعت هرچه تمام تر بايد به موارد زير دقت کنيد:
کاهش وزن عمومي بدن
بله، احتمالاً حدس مي زديد. اگر مي خواهيد باسني خوش فرم و زيبا داشته باشيد، بايد چربي هايي که احاطه اش کرده است را از بين ببريد. اين هم مثل هر ماهيچه ديگر بدن است. اگر مي خواهيد تفکيک و شکل آن مشخص شود بايد لايه چربي روي آن را آب کنيد. اينجا نمي خواهيم به بررسي اين بپردازيم که اصلاً باسن بزرگ زيباست يا کوچک. هر دو آنها زيبايي خودشان را دارند. اين مقاله مربوط به کساني است که مي خواهند چربي باسنشان را آب کنند و ما فقط روي اين تمرکز مي کنيم.
نکته اي که بايد مثل هميشه متذکر شويم اين است که شما نمي توانيد فقط چربي يک قسمت خاص از بدنتان را آب کنيد. اگر مي خواهيد باسني خوش فرم داشته باشيد بايد چربي همه بدنتان را پايين بياوريد.

اگر مي خواهيد باسني خوش فرم داشته باشيد بايد چربي همه بدنتان را پايين بياوريد
براي کاهش سريع چربي به سه چيز نياز داريد
_ رژيم غذايي مناسب
_ تمرينات بدنسازي
_ تمرينات ايروبيک يا هوازي
تمرينات شديد کارديو ( هوازي )
براي کاهش وزن بايد بيشتر از آنچه که مصرف مي کنيد، کالري بسوزانيد. اين را با بالا بردن متابوليسمتان با خوردن غذاهاي مناسب و انجام صحيح تمرينات هوازي مي توانيد تقويت کنيد.
تا به حال يک فوتباليست يا دونده را ديده ايد که باسن زشت و چاق داشته باشد؟ مطمئناً اينطور نيست. اين افراد آنقدر مي دوند و حرکات مخصوص باسن انجام مي دهند که ديگر چربي روي باسنشان نمي ماند. اگر شما هم مي خواهيد باسنتان را شکل دهيد بايد همان کارها را انجام دهيد.
بهترين نوع تمرينات هوازي مناسب براي باسن، نوع هوازي شديد است. دويدن روي کوه، حرکات لانگز، اسکات با پرش و امثال آن. مي بينيد وقتي شيب سطح را افزايش مي دهيد يا ورزش هوازي مي کنيد که باعث مي شود بيشتر از حد معمول خم شويد، از عضلات باسنتان استفاده بيشتري مي شود. پس اگر مي خواهيد باسنتان را شکل دهيد بايد سخت ترين نوع تمرينات هوازي را انتخاب کنيد.
تمرينات بدنسازي
تمرينات بدنسازي براي باسن آنقدرها هم سخت نيست اما ضروري است. تمرينات بدنسازي نه تنها به عضلات باسنتان فرم مي دهد بلکه متابوليسم بدنتان را هم بالا مي برد و درنتيجه کالري و چربي بيشتري مي سوزانيد و در طول روز کالري کمتري جذب مي کنيد. همه اينها براي شکل دادن به عضله مورد نظرتان عالي است.
بهترين تمرينات بدنسازي مخصوص باسن :
همانطور که گفتيم، اضافه کردن استقامت به حرکات عادي بهترين ايده ممکن است. در زير به بهترين تمرينات بدنسازي مخصوص باسن اشاره مي کنيم:
_ اسکات پرشي : اين حرکت آنچنان روي پايين تنه تان کار مي کند که حسابي به درد و سوزش مي افتد. اين حرکت خيلي سريع نتيجه مي دهد.
_ لانگز با وزنه : اگر زانو درد داريد اين حرکت را انجام ندهيد، در غير اينصورت حرکتي بسيار عالي براي شکل دادن به عضلات باسن است.
_ استپ با وزنه : ابتدا با وزنه سبک شروع کرده و کم کم آنرا سنگين تر کنيد.
_ دويدن روي کوه : يکي از بهترين و محبوب ترين حرکات است.
_ دستگاه پرس پا : اين دستگاه بدنسازي اغلب کمتر توسط خانم ها در باشگاه استفاده مي شود. با کمک اين دستگاه و با استفاده از وزنه هاي سنگين مي توانيد خيلي خوب روي عضلات باسنتان کار کنيد.
اينها نمونه هايي از بهترين حرکات بدنسازي مخصوص باسن بودند که برايتان عنوان کرديم. اگر همين پنج حرکت را هم به خوبي انجام دهيد مطمئن باشيد که نتيجه عالي نصيبتان خواهد شد.
منبع : malin.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • این اسید لاغرتان می‌کند
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • ویدیو | پشیمانی بعد از کتک خوردن؛ عذرخواهی علی هیبتی بعد از لگد زدن به مجری زن مبارزه MMA
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید