Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@03:30:29 GMT

آمادگی بسیج برای کمک‌رسانی به حادثه‌دید‌گان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۷۶۵

آمادگی بسیج برای کمک‌رسانی به حادثه‌دید‌گان

به گزارش جهان نيوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ در گفت‌وگو با شبکه خبر، درباره امداد‌های سازمان بسیج به مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی نیروهای بسیج بدون داشتن دستور مستقیم وارد عملیات برای امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ ادامه داد: از صبح امروز ستاد ویژه‌ رسیدگی به مناطق آسیب دیده به ریاست سردار علی فضلی‌ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ تشکیل و آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: از شب گذشته نیز گردان‌های امام حسین(ع) و بیت‌المقدس از 5 شهرستان به مناطق زلزله زده اعزام شدند و در کنار آنها نیز لشکر نبی‌اکرم(ص) با 10 دستگاه آمبولانس،‌ 2 دستگاه لو‌در، 5 دستگاه کامیون و چند دستگاه جرثقیل تا‌نکر آب به منطقه سر پل ذهاب اعزام شدند. 

سردار غیب پرور ادامه داد: یک واحد بیمارستانی که در مرز مهران برای مراسم اربعین ایجاد شده بود به دلیل زلزله به منطقه سر پل ذهاب اعزام و باعث شد ظرفیت اورژانسی در منطقه ایجاد و امداد رسانی به بهترین نحو صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ درباره اعزام گروه‌های جهاد‌ی به مناطق زلزله زده گفت: چندین گروه جهادی‌ دانشجویی از کرمانشاه و ایلام در حال اعزام به منطقه برای کمک هستند و افزون بر آنها صد گروه دانشجویی نیز از استان‌های همجوار آماده عزیمت به مناطق زلزله زده است.

وی با بیان اینکه افزون بر این اقدامات ابلاغ‌های ویژه‌ای برای بکارگیری نیرو‌های حاضر در استان‌های کرمانشاه و ایلام ابلاغ شده  است، خاطر نشان کرد: این اقداماتی بود که برای فعالیت‌های اورژانسی انجام شده و در حال حاضر بسیج آمادگی دارد تا با تمام قوا به خصوص برای بازسازی مسکن‌های زلزله زدگان اقدام کنند.

سردار غیب پرور با اشاره به در پیش بودن فصل سرما،خاطرنشان کرد: آماده هستیم به میدان بیایم تا نگذاریم آلام و درد‌های هموطنانمان بیشتر شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

وی با بیان این مطلب که شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان تکمیل هستند.

دیگر خبرها

  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت