Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه آمادگی دارد تا فضای ورزشی دانشگاه را جهت اسکان هم وطنان زلزله زده در اختیار آنها قرار دهند.

علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور، ضمن ابراز همدردی با هموطنان در غرب کشور و تسلیت به خانواده های جان باختگان زلزله اخیر، آمادگی این دانشگاه را برای پشتیبانی و امداد رسانی به مردم حادثه دیده اعلام کرد و خواستار امداد رسانی فوری دانشگاه های پیام نور مناطق زلزله زده به مردم حادثه دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم بررسی سریع وضعیت مراکز و واحدهای دانشگاه در استان‌های حادثه دیده از سوی معاونت اداری، مالی و عمرانی و روسای دانشگاه های پیام نور استانهای کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و ایلام تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد فضای ورزشی دانشگاه را جهت اسکان هموطنان، خانواده های دانشگاهیان و سایر اقشار در اختیار این عزیزان قرار دهد.

true برچسب ها : دانشگاه پیام نور زلزله علی اصغر رستمی ابوسعیدی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز