Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نوروزی ، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرگزاری بسیج ، گفت: به دنبال زلزله دیشب صبح امروز محموله کمک های سپاه استان ایلام شامل چادر، پتو و اقلام خوراکی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

وی عنوان کرد: همچنین چند دستگاه ماشین الات سنگین برای آوار برداری و کمک به نیروهای امدادی هم اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، اظهار کرد: آمادگی کاملی در سطح سپاه امیرالمومنین(ع) استان وجود دارد تا کمک های بیشتری که مورد نیاز باشد به مناطق آسیب دیده ارسال شود.

وی در پایان گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند و تنها اخبار را از طریق رسانه های ملی و صدا و سیما دریافت کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.
خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
شهید «صالح میری»، اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود.
 وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری کرد و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور، دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد.
این شهید والامقام به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.
شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان، چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار این شهید گران قدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی