Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت از راه‌اندازی ستاد رسیدگی به وضع جایگاه‌های مناطق زلزله‌زده از شب گذشته و بعد از وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور خبر داد و با تاکید بر اینکه وضعیت سوخت‌رسانی در استان‌های زلزله دیده مطلوب است، گفت: چنانچه مردم مشکلی در تهیه بنزین یا گازوئیل در این استان‌ها دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۵۲۲۶۷۸ الی ۸۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت و زلزله شب گذشته استان‌های غربی کشور صدمه زیادی ندیدند، اظهار کرد: از بعد از وقوع زلزله شبکه گذشته تاکنون چنانچه جایگاهی آسیبی هم دیده باشد، اقدام به رفع مشکل شده است اما به طور کلی جایگاه‌ها کمترین صدمه را دیده‌اند و مخازن زیرزمینی هم تقریبا هیچ آسیبی ندیده‌اند.

وی با تایکد بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه ذخایر بنزین و گازوئیل در استان‌های زلزله زده وجود ندارد، افزود: پالایشگاه‌های موجود در استان‌های ایلام و کرمانشاه صدمه‌ای ندیده‌اند. از سوی دیگر از شب گذشته تاکنون کامیون‌های سوخت‌رسانی از استان‌های مجاور به استان‌های زلزله دیده تردد داشته و در این زمینه کمک‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در ادامه از راه‌اندازی ستاد رسیدگی به وضع جایگاه خبر داد و گفت: این ستاد از شب گذشته راه‌اندازی شده و در راستای آن بازرسان در استان‌های کرمانشاه، ایلام، قصر شیرین و همچنین در سرپل‌ذهاب آماده کمک‌رسانی در صورت وقوع مشکلات احتمالی هستند.

به گفته حاج‌محمدرضا چنانچه ساکنان استان‌های زلزله دیده در زمینه تامین سوخت با مشکل مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۵۲۲۶۷۸ الی ۸۰ تماس گرفته و مشکل خود را اعلام کنند تا بازرسان مربوطه جهت رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوکار در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، با اشاره به لزوم ارسال پیوست‌های مرتبط با شورای برنامه‌ریزی استان گفت: بدون شک با وجود این پیوست‌ها و آشنایی قبلی نسبت به موضوعات شورای برنامه ریزی، خروجی بهتری در جلسات خواهیم داشت.

وی در با بیان اینکه نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا باید برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده نیست.

نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر، اضافه کرد: گلایه‌های مردم را در خصوص نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

وی عنوان کرد: حقوق کارگران و کارمندان پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای کرمانشاه در حال سوخت‌رسانی است
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • تغییری در روند سوخت رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است