Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:39:18 GMT

افزایش قیمت بلیت پرواز کرمانشاه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۱۴۰۴

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیت پروزا تهران ـ کرمانشاه گفت: با سوءاستفاده کنندگان در فضای مجازی برخورد می شود.
 
مرتضی دهقان در گفت وگو با مهر با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ شرکت هواپیمایی نرخ ها را بالا نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: برخی شرکت های هواپیمایی، پروازهای فوق العاده به مقصد کرمانشاه برقرار کرده اند و طی امروز و روزهای آتی پرواز به اندازه کافی به مقصد کرمانشاه انجام خواهد شد.
 
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برخی قیمت های نجومی اعلام شده در فضای مجاز برای مسیرهای منتهی به کرمانشاه اظهار داشت: این موضوع کاملا تکذیب می شود  و این اتفاق از سوی ایرلاین ها رخ نداده است؛ اگر در فضای مجازی افرادی بخواهند از وضعیت به وجود آمده و افزایش تقاضای سفر هوایی به کرمانشاه سوء استفاده کنند، با آنها شدیدا برخورد خواهد شد.
 
تخلف برخی آژانس ها همچنان ادامه دارد
در همین ارتباط، پیگیری های میدانی خبرنگار مهر نشان می دهد که برخی آژانس ها در حال گران فروشی بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه هستند.
 
اپراتور یک آژانس هواپیمایی مشهور گفت: در حال حاضر همه پروازهای امروز به مقصد کرمانشاه پُر شده و تنها چند صندلی خالی داریم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر پرواز چارتری ساعت ۱۷ هواپیمایی آسمان با قیمت ۴۳۰ هزار تومان چند صندلی خالی دارد. همچنین این شرکت برای ساعات ۲۱ و ۲۲ نیز به نرخ های به ترتیب ۲۴۱ و ۱۱۹ هزار تومان هم امکان فروش بلیت سیستمی و برنامه ای را خواهد داشت.
 
اپراتور یکی دیگر از آژانس های هواپیمایی هم در پاسخ به تماس یک متقاضی بلیت، گفت: پرواز ساعت ۱۷ با قیمت فروش سیستمی (نه چارتری)۲۴۰ هزار تومان با ایرلاین آسمان ۳ صندلی خالی دارد.
 
ضمن اینکه پرواز های ساعت ۲۱ به قمیت ۲۴۱ هزار و ۲۰۰، ساعت ۲۲ با ۱۴۰ هزار تومان و ساعت ۲۳:۱۵ با قیمت ۱۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان هم امکان رزرو بلیت برای مسافران وجود دارد.
 
به گفته این کارشناس فروش بلیت پروازهای داخلی، آنچه در فضای مجازی مطرح شده که برخی آژانس های خدمات مسافرت هوایی نرخ پرواز تهران ـ کرمانشاه را به قیمت ۹۰۰ هزار تومان عرضه می کنند، برای تخریب آژانس ها بوده است!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت