Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع گفت: در پی وقوع زلزله 7.3 ریشتری در کرمانشاه، امیر وزیر دفاع به مسئولین ارشد وزارتخانه دستور داد با تمام امکانات برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی وزارت دفاع؛ سرهنگ داود عبدی با اظهار تسلیت جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در استان کرمانشاه در پی زلزله شب گذشته اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع زلزله، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع به معاون مهندسی و پدافند غیرعامل و مدیران ارشد وزارت دفاع در کرمانشاه دستور داد با هماهنگی سایر سازمان‌ها و نهادهای وابسته به وزارت دفاع و بسیج امکانات برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان اقدام فوری را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ستاد بحران وزارت دفاع با امکانات فنی ، مهندسی ، بالگردی و تجهیزات پزشکی ، امداد رسانی به هموطنان عزیز را آغاز کرده است گفت: بنا به دستور وزیر دفاع این وزارتخانه آمادگی دارد تا با تعامل وزارت کشور و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، هرگونه همکاری را برای رفع مشکلات زلزله‌زدگان به عمل آورد.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1418
تنظیم: فرهاد شرف پور ** ناشر: مریم برزآبادی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان