Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اعزام ۸ گروه واکنش سریع استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مجتبی اکبری با تسلیت فوت جان باختگان حادثه زلزله غرب کشور، اظهار داشت: 40 امدادگر گروه‌های واکنش سریع این جمعیت امروز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد با 8 خودروی امداد و نجات کمک‌دار و تریلی حمل بار به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه این استان آمادگی اعزام امدادگر به مناطق زلزله‌زده را دارد، تصریح کرد: هرگونه و میزان کمک امدادی نیاز باشد اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۳/۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سه کشته در واژگونی یک پژو در کرمان واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران ۲ مصدوم داشت (+فیلم) واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

دیگر خبرها

  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت