Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:53:42 GMT

کشف 24 فقره سرقت در شهرستان البرز با دستگیری 2 سارق

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۲۴۴۹

کشف 24 فقره سرقت در شهرستان البرز با دستگیری 2 سارق

قزوین-ایرنا- فرمانده انتظامی البرز گفت: با دستگیری 2 سارق پلیس این شهرستان موفق به کشف 24 فقره سرقت شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سهراب خسروی در این رابطه افزود: به دنبال وقوع سرقت های متعدد منازل شهروندان در شهرهای محمدیه و شریفیه، کارگروه ویژه ای از سوی پلیس تشکیل و موضوع با بررسی دقیق، میدانی و جغرافیای جرم، وقوع سرقت ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در همین ارتباط با ایجاد تدابیر کاربردی و با استفاده از منابع و انجام گشت های مضاعف و استفاده از کارکنان تخصصی پلیس آگاهی در گشت های شبانه، یک سارق در شهر شریفیه شناسایی و دستگیر شد.
به گفته وی، در بازجویی های تخصصی و فنی پلیس، سارق دستگیر شده به همدستی با فردی دیگر در انجام سرقت ها اعتراف کرد و با هماهنگ مقام قضائی، نامبرده نیز در عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ خسروی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی البرز و در ادامه تحقیقات فنی، به 13 فقره سرقت از منزل و 11 فقره سرقت های مختلف در شهرهای محمدیه و شریفیه اعتراف و در این رابطه نیز یک نفر مالخر دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا نسبت به تامین امنیت محلات احساس مسئولیت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.
3013/ 8054
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فاضل مریمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در طبس، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در طبس اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد