Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین اریکسن هافبک تاتنهام هاتسپر که زننده گل سوم تیمش در جریان پیروزی ۳-۱ مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین اریکسن هافبک تاتنهام هاتسپر که زننده گل سوم تیمش در جریان پیروزی ۳-۱ مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود، صعود به جام جهانی را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ESPN، این بازیکن ۲۵ ساله که در جریان دیدار رفت دانمارک مقابل جمهوری ایرلند در مرحله پلی آف جام جهانی نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نماید، تصور می کند که پیروزی در دیدار برگشت مقابل ایرلند می تواند بزرگتر از پیروزی در مقابل رئال مادرید باشد. وی در این خصوص گفت:

من تصور می کنم، که این چنین باشد. به لحاظ شخصی و برای کشورم، معنی زیادی خواهد داشت. صعود کشورت به جام جهانی، یکی از بزرگترین چیزهایی است که تو می توانی برای کشورت انجام دهی. هر بازیکنی می خواهد که کشورش را راهی جام جهانی کند و این بزرگترین چیزی است که تو می توانی به آن دست پیدا کنی و من تلاش می کنم شانسم را امتحان کنم. من در کپنهاگ تلاش کردم، اما پاس آخر به اندازه کافی خوب نبود. ایرلند بسیار فشرده بازی کرد و این آسان نبود. ما بیشتر از حد معمول توپ های بلند را روی دروازه ارسال کردیم، اما ما مطمئن هستیم. یک گل در خانه حریف برای ما معنی زیادی خواهد داشت.

عملکرد تدافعی جمهوری ایرلند، انتقادات زیادی را در پی داشت، اما اریکسن می گوید:

آن ها مهمان بودند و می خواستند مانع گلزنی ما شوند. من نمی توانم آن ها را سرزنش کنم. ما می توانستیم بازی بهتری به نمایش گذاریم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم، اما ما شانس گلزنی هم داشتیم. ایرلند با همین سبک موفق به کسب مجوز حضور در این مرحله شده بود، بنابراین تصور نمی کنم در دیدار سه شنبه شب تغییراتی شاهد باشیم. در خانه ممکن است که آن ها با حمایت هوادارانشان کمی بی پرواتر عمل کنند، اما تصور نمی کنم تغییرات زیادی انجام دهند. آن ها از گلزنی ما می ترسند، که ضربه بزرگی به آن ها وارد خواهد کرد، بنابراین گل اول بسیار مهم است. من احساس می کنم که در دوبلین این فرصت را برای صعود خواهیم داشت و واقعاً مطمئن هستم. ما می دانیم که بازی دشواری در یکی از بزرگترین ورزشگاه ها با هواداران حامی آن ها خواهیم داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد

بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم چادرملو اردکان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان تیم فوتبال چادرملو اردکان بود که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی بیرون از خانه یک امتیاز از تیم دوم جدول گرفت که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بود و در شهر گچساران و در حضور هواداران مغلوب تیم رده دوازدهمی شهر راز شیراز شده بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این مساوی و با ۳۷ امتیاز در رده دهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

کد خبر 746735

دیگر خبرها

  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان