Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خاکپور وقتی اخبار فوتبال ایران را در آن سوی دنیا شنید تصمیم گرفت کنار علی کریمی و خداداد عزیزی بایستد و مصاحبه ای در حمایت از آنها انجام بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد خاکپور البته وارد ریز ماجراهای فدراسیون فوتبال نشد و فقط پرسش هایی مطرح کرد. پرسش‌هایی درباره رفت و آمدهایی که در فدراسیون فوتبال و حتی کادر فنی تیم ملی وجود دارد و اغلب، رسانه ها به آن نمی پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق های فوتبال به قدری خاکپور را تحت تاثیر قرار داده که او خود را صاحبنظر نمی داند. در حالی که سالها کاپیتان تیم ملی بوده و جزئی جدانشدنی از نسل محبوب ۹۸ است.

 

افشاگری علی کریمی علیه فدراسیون، بازتاب بسیاری در بین اهالی فوتبال داشت. خداداد عزیزی با تایید حرف‌های کریمی اعلام کرد در مناظره احتمالی او با مدیران فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد. البته به سود کریمی و در کنار او. بعد از خداداد عزیزی، حالا نوبت به محمد خاکپور رسیده تا از آن سوی دنیا حمایت خود را از علی کریمی و صحبتهایش اعلام کند.

 

محمد خاکپور که در زمان مربیگری‌اش در تیم امید هم بارها علی کفاشیان- رییس فدراسیون فوتبال وقت – را به چالش کشیده بود، این بار در حمایت از کریمی و خداداد می‌گوید:

« صحبتهای علی کریمی و خداداد عزیزی را خواندم. به نظرم حرف‌های آنها عین واقعیت بود. متاسفانه اتفاق های عجیبی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که مدیران فدراسیون هرگز راهکاری برای مقابله با آنها در نظر نمی‌گیرند. شاید هم علاقه‌ای به این کار ندارند و بهبود وضعیت فوتبال برای آنها اهمیت ندارد.»

خاکپور که سالها کاپیتان تیم ملی ایران بود و البته جزئی جدانشدنی از نسل محبوب ۹۸، انتقادهایی کلی به فدراسیون فوتبال وارد می‌کند:

« نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال مقابل رفتارهای غیر حرفه ای که در بدنه آن رخ می‌دهد، سکوت می‌کند. این را بارها دیده‌ام که توهین‌ها بی جواب مانده و کسی هم پی اش را نگرفته. یا انتخاب ها یا انتصاب هایی که صورت گرفته و کسی هم این پرسش را مطرح نکرده که برخی چرا اینقدر راحت رفتند و بعضی آقایان چرا آمدند؟ آیا تا به حال کسی فدراسیون را به چالش کشیده که چرا در کادر فنی تیم ملی اینقدر رفت و آمد وجود دارد؟ در فدراسیون فوتبال مدیریت معنایی ندارد. برخی همیشه و در همه حال هستند و آنهایی که بعضی اوقات حرف منطقی و خلاف صحبتهای روسا انجام می دهند، باید بروند.»

 

محمد خاکپور هم از کریمی حمایت می‌کند:

« من حرف های کریمی را تایید می‌کنم و می‌خواهم حمایت خودم را از او اعلام کنم. کریمی دلش برای فوتبال می‌سوزد و به نظرم تنها همین مساله باعث شده تا او انتقادهایی به زبان بیاورد. من سالها در فوتبال حضور داشتم؛ اما خودم را صاحبنظر نمی‌دانم. چون خیلی‌ها که رزومه‌ای نداشته‌اند، آمده‌اند و فوتبال ‌را در دست گرفته‌اند. کسی هم نمی‌پرسد از کجا آمده اند و چرا؟ من فقط دلم برای جوان‌هایی می‌سوزد که استعداد دارند و می‌خواهند رشد کنند؛ اما شرایط فوتبال ایران برای رسیدن آنها به هدف مهیا نیست.»

 

کاپیتان سابق تیم ملی صحبتهایش را اینگونه به پایان می‌برد:

« حرف زدم، چون نمی‌توانستم ببینم این همه مشکل در فدراسیون فوتبال وجود دارد و فقط کریمی و خداداد صحبت می‌کنند. باید این فوتبال رشد کند؛ اما با این همه مشکل آیا امکانش وجود دارد؟ آیا با این مدیریت می‌توان به آینده امیدوار بود؟ پاسخ سوال مشخص است. به هیچ وجه، اما باز هم مثل همیشه امیدوارم مشکلات حل شود. چون پیشرفت فوتبال ایران آرزوی من و خیلی های دیگر است.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل‌محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربی‌گری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه‌نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل‌محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آن‌چه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح‌شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش‌بینی شده در صورت صادر نشدن اجازه مربی‌گری گل‌محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجوز مربی‌گری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست این‌که سعید الهویی در تیم ملی، نقش‌آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه‌نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟