Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اعزام تجهیزات مورد نیاز از سوی شهرداری تهران به مناطق زلزله زده گفت: ۲ تریلی آب معدنی، ۴ آمبولانس شهر سالم، ۲ کانتینر موادغذایی، ۱۰ آمبولانس از بهشت زهرا، ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۴ دستگاه بیل مکانیکی و ۴۰ هزار پتو، چادر گروهی همچنین دارو به سرپل ذهاب ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، مجتبی یزدانی با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور، شهردار تهران طی تماس تلفنی با مسئولان استانی اطلاعات کامل را دریافت کرد و هماهنگی های لازم را انجام داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران با تمامی مسئولان ذی ربط از جمله استاندار تهران، معاون عمرانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری، ستاد حوادث Accidents استان همچنین رییس سازمان مدیریت بحران کشور همکاری داشته و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضمن اینکه صادقی - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران- بلافاصله بعد از وقوع زلزله به عنوان نماینده شهرداری تهران در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور شرکت کرد. همچنین با مسئولیت ستاد مدیریت بحران شهر تهران یک نماینده از ستاد بحران، یک نماینده از آتش نشانی تهران، یک نماینده از پشتیبانی و خدمات شهری به همراه چند نفر از نیروی شهر سالم برای بررسی به محل اعزام شدند.

یزدانی با بیان اینکه اورژانس شرکت شهر سالم با هماهنگی وزارت بهداشت با تمامی امکانات در محل حاضر می‌شوند، ادامه داد: داروهایی همچون سرم، آنتی بیوتیک و داروهای ضد گزار، اعصاب و روان به سرپل ذهاب ارسال شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یک اکیپ آتش نشانی به همراه وسایل ضروری و سبک همچون قیچی و وسایل آهن بری جهت آواربرداری اعزام شدند که تمامی این اعزام‌ها با هماهنگی استاندارکرمانشاه و معاون عمرانی و حوادث استانداری و شهردار سرپل ذهاب انجام شده است که در نهایت تا ساعت ۱۷ امروز وسایل به محل حادثه Incident می رسند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های باران در استان کرمان

   


به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان، ستاد مدیریت بحران استان در خصوص بارش شدید باران و جاری سیلاب هشدار‌های لازم را داده است و در استان کرمان با هماهنگی ها‌ی با ستاد مدیریت بحران و استانداری کرمان تمام اقدامات لازم و پیشگیرانه انجام شده است

تا این لحظه هنوز سیلاب گزارش نشده است 

دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • سودجویان حریم شهر زیر ذره‌بین شهرداری | حریم این منطقه دردسرساز شد
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران