Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی ضایعه جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، در پی حادثه تلخ و مصیب بار زلزله غرب کشور این حادثه را به خانواده‌های داغدار و امام جمعه کرمانشاه تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم به نماینده ولی فقیه در کرمانشاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

حضرت آیت الله علما

نماینده محترم ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه

خبر حادثه زمین لرزه در غرب کشور، بخصوص استان کرمانشاه که موجب جانباختن و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان شد و خساراتی نیز در پی داشته است موجب تألم و تأثر گردید.

با اطمینان قلبی به همّت و توان مسئولان وظیفه شناس در یاری به آسیب‌دیدگان و خانواده‌های آنان، اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر امام خامنه‌ای عزیز‌، حضرتعالی و مردم مؤمن‌، شریف و غیور ایران و منطقه، از درگاه خداوند منان رحمت و مغفرت به درگذشتگان و سلامتی مجروحان را مسئلت نموده و برای بازماندگان این حادثه صبر و اجر خواستارم.

سید‌محمد‌علی آل‌هاشم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/

R7887/P41362/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان