Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، بوجار زاده مدیر روابط عمومی شرکت ملی گاز  به خبرنگار برنا  گفت:  قطعی گاز در منطقه سرپل ذهاب به دلیل بالا بودن میزان خسارات به ساختمان ها است. در این شرایط طبیعی است که عملیات نشت یابی در اولویت قرار گیرد.

 وی در ادمه افزود : عمده قطعی در عملیات گازرسانی بعد از سرپل ذهاب، در قصر شیرین ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوجارزاده در ادامه افزود: قطعی گاز در سایر مناطق زلزله زده مقطعی بوده است. شرکت ملی گاز آمادگی دارد تا به محض اتمام عملیات نشت یابی، عملیات گاز رسانی به سرپل ذهاب را از سر گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از امدادرسانی به ۳۵ مورد حادثه دیده سیل و آبگرفتگی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ نصرت الله لطفی امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران در شهر ایلام ۶۵ نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی با استفاده از ۱۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

وی افزود: طی جاری شدن سیلاب در ایلام تعداد ۲۵ مورد عملیات آبگرفتگی از منازل مسکونی و اماکن تجاری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به امداد رسانی به ۷ خودرو گرفتار در سیلاب افزود: اکثراً سرنشینان خودروها بودند که خدمات امدادی ارائه کردند.

لطفی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی به سه مورد عملیات ریزش دیوار، گفت: محلات میلاد، پیچ عاشوری، سرطاف و مسیر فرودگاه بیشترین حادثه را داشتند.

کد خبر 750386

دیگر خبرها

  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب