Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برپایی 830 نمایشگاه کتاب در مدارس استان در هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ مصطفی کافی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، گفت: بیست و پنجمین دوره هفته کتاب از امروز بیست دوم تا بیست وهشتم آبان ماه، با شعار «آینده روشن با خانواده کتاب خوان» در سراسر مدارس استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی افزود: امسال با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان در موضوع مطالعه، مسابقات کتاب خوانی در 4 مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی گفت: در مرحله اول دانش آموزان تنها یک عنوان کتاب را مطالعه و سپس در آزمون آن شرکت می‌کنند اما د ر مراحل بعد، در منطقه 2 عنوان کتاب در مرحله استانی 3 عنوان و در مرحله کشوری نیز 4 عنوان کتاب را مطالعه و در آزمون های مربوطه شرکت می کنند، البته در مرحله کشوری دانش آموز باید آنچه از مطالعه 4 عنوان کتاب فرا گرفته است به صورت کتاب پژوهش و شفاهی برای دیگر دانش آموزان ارائه دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برنامه ها و فعالیت های این حوزه در هفته کتاب و کتابخوانی در نواحی و مناطق استان اردبیل را نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، قرائت بیانیه وزیر در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس شهرستان در راستای طرح کشوری 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه بیان کرد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر هنرستان شهید احمد دانش  بردسکن گفت:  نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان در هفته مشاغل با هدف نمایش توانایی های علمی، هنری و مهارتی هنرجویانِ این هنرستان و معرفی رشته های تحصیلی این هنرستان در شاخه کاردانش به دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه  سال آینده برپا شد.

 

 زهرا صمیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوم  تا ۱۱ اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و سایر علاقه مندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه 15 غرفه از توانمندی های هنرجویان این هنرستان در رشته های مختلف از جمله مدیریت خانواده، مشاوره، چهره سازی،  دوخت لباس  شب  و عروس، مهارت سالم زیستن، کامپیوتر و تربیت بدنی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

صمیمی عنوان کرد: رشته های تحصیلی هنرستان شهید احمد دانش در شاخه کاردانش، گرافیک، رایانه ای، طراحی دوخت لباس شب و عروس، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده است و در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷۰ دانش آموز دختر در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر با توجه به گرایش بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی با کمبود فضای کارگاهی و آموزشی و  همچنین کمبود تجهیزات کارگاهی مواجه هستیم که حمایت و توجه بیشتر  مسئولان را به این هنرستان می طلبد.

 

نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان شهید احمد دانش بردسکن در محل ساختمان شهید لندی این  هنرستان برپاست.

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش