Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:38:08 GMT

دستور وزیر ورزش برای تمدید قرارداد برانکو

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۳۶۶۹

دستور وزیر ورزش برای تمدید قرارداد برانکو

مسعودسلطانی‌فربه عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد سرمربی سرخ‌پوشان شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه در هفتمین دوره لیگ برتر با هدایت افشین قطبی فاتح جام قهرمانی این رقابت‌ها شد فاصله‌ای 10 ساله را تا رسیدن به قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد و مربی که توانست این افتخار را به کلکسیون افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه کند، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی بود که پیش از این فوتبال ملی ایران را به جام جهانی 2006 رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا 3 سال پیش بود که پرسپولیس در بحران قرار داشت و همچون چندین سال قبل خود فاصله زیادی تا رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر داشت. اگر چه که سرخ‌های پایتخت در لیگ سیزدهم با علی دایی نایب‌قهرمان لیگ برتر شده بودند ولی این تیم با برکناری ناگهانی علی دایی و حضور حمید درخشان نتایج قابل توجهی به دست نیاورده بود و هواداران این تیم گلایه‌های خود را به شیوه‌های مختلف مطرح کرده بودند. در چنین شرایطی بود که محمدحسین نژادفلاح که به طور موقت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده بود به استانبول رفت و با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد؛ در نهایت وی با توجه به قول‌های حسین هدایتی جهت پرداخت مبلغ قرارداد برانکو، با او به توافق رسید و برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد.

اگرچه پرسپولیس در پایان لیگ چهاردهم با برانکو هشتم شد و پیش از آن با شکست 3 بر صفر برابر الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت ولی در فصل بعد برانکو توانست سرخ‌پوشان را نایب‌قهرمان لیگ برتر کند. آن هم در شرایطی که سرخ‌ها در هفته‌های ابتدایی حضور در رده شانزدهم جدول را هم تجربه کرده بودند.

نتایج برانکو که تیمش در لیگ پانزدهم به‌خاطر تفاضل گل کمتر قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرده بود، در لیگ شانزدهم از خوب به عالی تبدیل شد و سرخ‌ها سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان لیگ برتر شدند. کسب این موفقیت باعث محبوبیت بیش از پیش برانکو نزد هواردان پرسپولیس شد. برانکویی که توانست برای نخستین بار سرخ‌های تهرانی را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند در پایان این فصل قراردادش با سرخ‌پوشان به پایان می‌رسد و حالا مهم‌ترین دغدغه هواداران میلیونی پرسپولیس این است که برانکو از تیم محبوب‌شان جدا نشود.

علاقه طرفداران پرسپولیس به برانکویی که بار دیگر رنگ و بوی قهرمانی را به این تیم بازگردانده باعث شده تا وزیر ورزش و جوانان هم موافقت خود را با ادامه همکاری این مربی کروات با سرخ‌پوشان اعلام کند و دستور دهد تا قرارداد برانکو تمدید شود.

دستور مسعود سلطانی‌فر بر تمدید قرارداد برانکو نشان می‌دهد که وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک پرسپولبس خواهان آن است که موفقیت‌های سرخ‌پوشان تداوم پیدا کند. البته سلطانی‌فر پیش از این اعلام کرده بود با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال هواداران بی‌شماری دارند باید فضایی حاصل شود که این دو تیم با موفقیت‌های خود موجب نشاط و شادی مردم شوند.

حال باید منتظر ماند وزارت ورزش که با کمک دولت تضامین لازم برای گرفتن مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داده است چگونه برای تمدید قرارداد برانکو از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند. آن هم در شرایطی که علی‌اکبر طاهری در پنجمین استعفای خود از مدیرعاملی این باشگاه حاضر نشده تحت هیچ‌شرایطی به جمع سرخ‌ها بازگردد و پرسپولیس این روزها با سرپرستی موقت حمیدرضا گرشاسبی به حیات خود ادامه می‌دهد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به اوسمار برای تمدید قرارداد مطرح شده و حتی صحبت از این است که اوسمار در صورت قهرمانی با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دستمزدی در حدود 400 یا 500 هزار دلار طلب خواهد کرد.

اما ایجنت این مربی برزیلی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی در مورد تمدید قرارداد اظهار داشت: «واقعیت امر این است که در مورد فصل آینده هیچ صحبتی بین باشگاه پرسپولیس و اوسمار مطرح نشده و اخباری که در این مورد مطرح شده را نمی‌توانم تایید کنم.» وی در مورد اینکه آیا اوسمار در نظر دارد در صورت قهرمان کردن پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کند، یادآور شد: «در شرایط فعلی تمام تمرکز اوسمار روی قهرمانی پرسپولیس است و به مسائل دیگری فکر نمی‌کند. ضمن اینکه طبیعتا اگر اوسمار با پرسپولیس قهرمان شود مبلغ قرارداد او افزایش پیدا خواهد کرد.»

کد خبر 845901 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس
  • اوسمار ویرا در یک قدمی تمدید قرارداد با پرسپولیس/ جلسه نهایی این هفته برگزار می‌شود