Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی زلزله شب گذشته در مناطق غرب کشور و خسارات وارده به این مناطق نیروهای هلال احمر شهرستان فیروزکوه برای اعزام به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، در پی حادثه زلزله شب گذشته در غرب کشور و خسارات وارده به شهرها و روستاهای این مناطق نیروهای هلال احمر شهرستان فیروزکوه برای حضور و کمک رسانی به مردم زلزله زده اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر اسفندیار، رئیس هلال احمر شهرستان فیروزکوه، در گفت‌وگو با پایگاه خبری دیمه نیوز، ضمن تسلیت به مردم ایران اسلامی به دلیل کشته شدن تعدادی از هم وطنان در حادثه زلزله غرب کشور، تاکید کرد: نیورهای امدادی و هلال احمر شهرستان فیروزکوه برای خدمت رسانی و ارائه کمک های لازم در این زمینه آمادگی لازم را دارد.

وی تاکید کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی هلال احمر استان تهران گروه های امدادی خواهران و برادران از این شهرستان به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.

رئیس هلال احمر شهرستان فیروزکوه در خصوص تعداد گروه های امداد و نجات این شهرستان خاطر نشان کرد: گروه هایی که در شهرستان در حالت آماده باش هستند شامل ۴ تیم امدادی از برادران و خواهران امدادگر و نجاتگران فیروزکوه هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش

نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.


همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.


این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد