Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه ضمن تسلیت و همدردی با داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده ای از هموطنان عزیز شد، بر لزوم تسریع در رسیدگی به مصدومان و مجروحان تاکید کرد و گفت: به روسای کل دادگستری استانهای غربی برای تامین امنیت مناطق زلزله زده دستور اکید داده شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از ایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در ابتدای جلسه مسئولان عالی قضایی، اظهار کرد: خبر زلزله غرب کشور که در ساعات پایانی دیشب مخابره شد و طی آن عده زیادی از هموطنان عزیز ما جان خود را از دست دادند و عده زیادی نیز مصدوم و مجروح شدند، بسیار تأسف انگیز بود و از خداوند متعال غفران و رحمت برای جان باختگان و شفای عاجل برای مصدومین و مجروحین مسألت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مسئولان کشوری و استانی باید از تمام توان خود برای کمک رسانی به مجروحان و درمان حادثه دیدگان استفاده کنند، افزود: مساله اصلی در کمک رسانی به مصدومان، توجه به مجروحانی است که احتمال زنده بودن آنها در زیر آوار وجود دارد و جبران خسارت مالی در مرحله بعدی اهمیت است که دولت محترم به این مساله رسیدگی خواهد کرد.

آملی لاریجانی با بیان اینکه امدادرسانی و رسیدگی به مجروحان با توجه به برودت هوای مناطق غربی کشور، همت و تلاش همه دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان را می طلبد، تصریح کرد: در تماس تلفنی با روسای کل دادگستری استان های غربی، گزارشی از وضعیت مناطق زلزله زده دریافت شد و در حال حاضر مسئولان قضایی استان‌های درگیر زلزله برای پیگیری مسائل و حل مشکلات موجود در منطقه حضور دارند. رئیس قوه قضاییه با اشاره به اولین بررسی‌های انجام شده، بیشترین مشکلات موجود را مربوط به سرپل ذهاب و روستاهای این منطقه عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه های اجرایی و نهادهای امدادی، خدمات رسانی به افرادی که با مشکل مواجه شده اند و نیاز به کمک دارند به بهترین شکل ممکن انجام و مشکلات مردم حادثه دیده برطرف شود.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه گرچه وظیفه اصلی امدادرسانی با دستگاه های اجرایی بوده اما دستگاه قضایی نیز آماده ارائه هرگونه خدمت به مردم حادثه دیده است، افزود: در خصوص تامین امنیت شهرهای زلزله زده به روسای کل دادگستری استان های مربوطه تاکیدات ویژه‌ای شده است. آیت الله آملی لاریجانی بار دیگر به داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور تسلیت گفت و برای مجروحان و مصدومان این حادثه شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله دامغان خسارتی نداشت

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در شمال شهرستان دامغان و در ۱۲ کیلومتری دیباج، تاکید کرد: تیم‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند و خوشبختانه کسی آسیب ندیده است.

وی با بیان اینکه این زلزله در دامغان نیز احساس شد، افزود: زلزله در حوالی دیباج خوشبختانه خسارت نداشته است.

فرماندار دامغان تاکید کرد: این زلزله بامداد امروز جمعه در ۲۱ کیلومتری دامغان رخ داده است.

کد خبر 6082271

دیگر خبرها

  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی