Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@10:19:29 GMT

اقدامات بسیج برای کمک به زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۴۰۷۴

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج برنامه‌ها و اقدامات سازمان بسیج درکمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه را تشریح کرد.به گزارش بلاغ، اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، با تشریح اقدامات سازمان بسیج در امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، گفت: از همان ساعت اولیه وقوع حادثه، نیروهای بسیج به صورت سازماندهی شده و در قالب گردان‌های امام علی، امام حسین و بیت‌المقدس کار خود را در امدادرسانی به زلزله‌زدگان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز صبح با تشکیل جلسه‌ای به ریاست رئیس سازمان بسیج، ستاد ویژه مناطق زلزله‌زده با مسئولیت سردار فضلی جانشین سازمان بسیج تشکیل شد و هم اکنون سردار فضلی به همراه مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسان عمران، بسیج سازندگی و روابط عمومی بسیج در حال اعزام به منطقه هستند. این ستاد علاوه بر آنکه رسیدگی به مصدومان و کمک به آواربرداری را بر عهده دارد، آماده بازسازی مناطق آسیب دیده بخصوص مناطق مسکونی است.

احمدی خاطرنشان کرد: بسیج تجربه خیلی خوبی در زلزله ارسباران در آذربایجان شرقی دارد که در آنجا 1700 خانه و 7000 واحد دام و طیور را ظرف مدت 2 ماه بازسازی کرد و هم اکنون هم آمادگی اجرای چنین کاری در مناطق زلزله زده غرب کشور را دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج، ادامه داد: هم اکنون 100 گروه جهادی آماده اعزام به منطقه هستند، علاوه بر آنکه گروه‌های جهادی استان‌های کرمانشاه و ایلام هم از همان ساعات اولیه برای امدادرسانی در منطقه حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آنکه 20 دستگاه کامیون، آمبولانس، جرثقیل و تانکر آب از سازمان بسیج در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند، یکی از نکات بسیار مهم بحث خطوط ارتباطی است که الحمدلله خطوط ارتباط بی‌سیمی سازمان بسیج که در تمام کشور گسترده است، بهترین منبع کسب خبر در منطقه بوده است که از همان لحظات اولیه که خطوط ارتباطی قطع بوده است، خطوط بیسیمی سازمان بسیج فعال بوده‌اند و این ارتباط دوسویه از طریق خطوط ارتباطی سازمان بسیج همچنان برقرار است.

احمدی اظهار داشت: همچنین رئیس سازمان بسیج دستور ویژه‌ای را به سپاه استان‌های همجوار کرمانشاه داده‌اند تا تمام امکانات بسیج چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه تجهیزات و امکانات به منطقه اعزام شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال