Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس – فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال در مرزهای هرمزگان خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، به نقل از مرزبانی هرمزگان، علی اصغر خرم روی گفت: مأموران پایگاه دریابانی بندرعباس پس از کسب خبری مبنی بر تخلیه محموله قاچاق از یک فروند شناور تجاری به داخل یک دستگاه کامیون مراتب به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی دریابانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از دقایقی گشت‌زنی در محل مورد نظر شناور را که فاقد علائم دریانوردی بوده و در حال تخلیه کالای قاچاق توسط جرثقیل به داخل یک دستگاه کامیون است مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: مأموران بلافاصله شناور و خودروهای متخلف را توقیف و در بازرسی از آنها موفق شدند انواع کالای قاچاق شامل ۲۶۹ قطعه لوازم ماشین سنگین، ۴۸۰ لیتر روغن موتورهای دریایی، ۶۴۵ کیلوگرم انواع ادویه جات، ۱۰۲ دستگاه انواع مانیتور خودرو، ۲دستگاه موتور برق و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کنند.

خرم روی ادامه داد: همچنین دریابانان شهرستان سیریک در یک عملیات دیگر با ناکام کردن قاچاقچیان و توقیف یک فروند شناور تجاری موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل:۷۷هزارو۳۶۰کیلوگرم برنج ۱۷۲ هزار و ۸۰۰ پاکت آبمیوه، ۹۳۶کیلوگرم چای، ۱۰هزار و ۵۰۰ رشته لامپ، ۲ هزار و ۱۰۶ تخته پتو، ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ بسته سوپ، ۶ هزار و ۷۹۲ قوطی شربت فیمتو و … شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به توقیف دو فروند شناور و دو دستگاه خودرو در این عملیات ها گفت: در این رابطه ۸ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این دو محموله قاچاق را۲۲میلیاردو۵۶میلیون و ۴۴۰هزار ریال براورد کرده اند.

قاتل فراری بعد از ۱۷ سال در دام دریابانان بندرلنگه گیر افتاد

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۷ سال توسط دریابانان شهرستان بندرلنگه خبر داد.

خرم روی گفت: دریابانان شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز پس از کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی اسلحه در منزلی واقع در یکی از روستاهای شهرستان بندرلنگه مراتب را به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اخذ حکم قضایی به محل اعزام و در بازرسی از منزل موفق به کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری دو نفر متهم شدند.

خرم روی ازعان داشت: در بازجویی و تحقیقات تخصصی عوامل اطلاعات پایگاه دریابانی بندرلنگه از متهمین دستگیر شده مشخص شد یکی از متهمان به اسم اختصاری «ح.ا» به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه چندین سال متواری بوده است.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه افزود: نامبرده با تیزهوشی ماموران بندرلنگه بعد از ۱۷ سال فرار از چنگال قانون دستگیر و تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه جهت پیگیری اتهام قتل و سرقت هه و همچنین نگهداری سلاح غیرمجاز  گردید.

true برچسب ها : علی اصغر خرم روی مرزبانی کالای قاچاق true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی