Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:16:39 GMT

۳ واحد مطب مامایی متخلف در اردبیل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۴۱۶۵

۳ واحد مطب مامایی متخلف در اردبیل پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال پیگیری‌های انجام شده توسط دادستانی سه واحد مطب مامایی متخلف در اردبیل پلمب و چندین نفر ماما به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز و مجرمانه در حوزه سقط جنین دستگیر شدند.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های انجام شده توسط دادستانی اردبیل در سطح شهرستان مطب‌های مامایی که اقدام به فعالیت‌های غیرمجاز و مجرمانه می‌کردند شناسایی و اقدامات لازم و قانونی در زمینه پلمب این واحدها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مطب‌ها در حوزه سقط جنین اقدام به فعالیت‌های مجرمانه و غیرمجاز کرده بودند، گفت: با ورود دادستانی و توقف فعالیت‌های این واحدهای متخلف پرونده کیفری در این زمینه تشکیل و اقدامات قضایی لازم انجام شده که به دنبال این اقدامات سه واحد مطب مامایی پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از بازداشت ماماهای فعال در این مطب‌ها خبر داد و افزود: این افراد که اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی و بدون مجوز در حوزه سقط جنین کرده بودند دستگیر شده و اقدامات قانونی لازم در زمینه پرونده این افراد انجام خواهد شد.

عتباتی تصریح کرد: در این زمینه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی استان به دادستانی احضار شدند و اخطارها و تذکرات لازم در مورد انجام اقدامات لازم در راستای تشدید نظارت‌ها و برخورد با واحدهای متخلف به آنها ارائه شد تا در این زمینه با بازرسی‌ها و کنترل‌‌های لازم از سوی نهادهای متولی امر، از چنین اقداماتی جلوگیری شود.

وی از عزم جدی دادستانی برای برخورد با چنین فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی در سطح شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های دخیل در این حوزه نیز هوشیاری لازم را داشته باشند تا شاهد چنین اقدامات و فعالیت‌های در اردبیل نباشیم.

انتهای پیام/

R41374/P4001/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند