Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه آخرین وضعیت شبکه برق مناطق زلزله زده استان را تشریح کرد.

علیمراد مرادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت شبکه توزیع برق مناطق زلزله زده استان و اقدامات این شرکت در راستای بهبود وضعیت موجود گفت: زلزله شب گذشته موجب خاموشی های گسترده ای در سطح استان شد و  خوشبختانه اکثر خاموشی‌ها تا پایان شب در شهر کرمانشاه، شهرستان های شرقی اعم از صحنه، کنگاور و سنقر برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان ثلاث و شهر ازگله به دلیل تخریب‌های ساختمانی و مسدود شدن مسیرها، امداد رسانی و اصلاح و ترمیم شبکه های برق با کندی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه تلاش های نیروهای ما اوایل صبح امروز بخش تازه آباد ثلاث باباجانی، بخشی از شهر ازگله نیز برق دار شد. همچنین قسمت های حاشیه ای و روستایی شهرستان سرپلذهاب نیز برق دار شد.

وی تاکید کرد: دوستان ما در حال تلاش هستند که برق شهر سرپلذهاب نیز وصل شود.

مرادی مجد تصریح کرد با هماهنگی صورت گرفته حدود ۴۰ اکیپ از ظرفیت های داخلی، پیمانکاری و استان های هم جوار هماهنگ و اعزام شده اند و هم اکنون در محل حضور دارند.

وی افزود: تجهیزات، ماشین‌آلات و بالا بر و جرثقیل از داخل، شرکت های پیمانکاری و شهرستان‌های معین فراخوان شده اند و به شهرستان های زلزله زده به ویژه سرپل ذهاب اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: تلاش ها و پی گیری ها ادامه دارد و امیدواریم تا ساعتی دیگر برق سرپلذهاب نیز روشن شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام