Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به امدادرساني مناطق زلزله زده غرب شتافته‌اند. امير کيومرث حيدري فرمانده نيروي زميني ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري تسنيم، با اشاره به آخرين وضعيت امدادرساني به زلزله‌زدگان گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به امدادرساني مناطق زلزله زده غرب شتافته‌اند و از اولين ساعات اين حادثه تلخ، در کنار مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين باره افزود: تيپ‌هاي واکنش سريع و امداد و نجات، هوانيروز و تيم مجهز پزشکي از ارتش با حضور در منطقه، بخش بسيار عظيمي از ماموريت خود را آغاز کرده‌اند.

بيشتر بخوانيد: 145 فروند بالگرد ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده شدند + جزئيات
بيشتر بخوانيد: هرکولوس‌هاي ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده شدند
فرمانده نيروي زميني ارتش تاکيد کرد: مواد غذايي، چادر، پتو و همچنين آسايشگاه‌هاي سربازي پادگان ابوذر تبديل به بيمارستان شده و به مجروحان زلزله در آن رسيدگي مي‌شود.
امير حيدري خاطر نشان کرد: ارتش و ديگر نيروهاي نظامي در کنار مردم هستند و تمام تلاش خود را براي برقراري امنيت و خدمت رساني انجام خواهند داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال