Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای طرح کرامت ۲ قرارگاه جوادالائمه(ع) سپاه میاندوآب، منطقه خاقانی و جانبازان این شهر، پاکسازی و نظافت عمومی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، این طرح، امروز با مشارکت بسیج سازندگی، گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج یک و ۳ شهری ناحیه و شهرداری و شورای شهر میاندوآب به مدت یک روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

               

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح « منادیان وحی» در ۵۰ محله ساری اجرا می شود

حجت الاسلام حسین زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مقدمات فراهم شده برای برپایی مراسم‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار کرد: در ۲۸۰ مسجد شهرستان مراسم و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان شامل اقامه نمازجماعت، بیان احکام، تلاوت قرآن مجید، تفسیر منبر اجرا می‌شود.

وی با بیان این که ۱۸۰ هیأت مذهبی نیز مسؤولیت برپایی برنامه‌ها را عهده دار هستند، افزود: این هیئات برنامه تلاوت قرآن را در محلات و هیئات انجام می‌دهند.

وی از فعالیت ۱۴۰ هیأت خانگی خبر داد و گفت: طرح منادیان وحی در ۵۰ محله و مسجد توسط ۵۷ نفر از خواهران مربی دوره دیده برای بیان احکام و سبک زندگی در دست اجرا است.

رئیس تبلیغات اسلامی ساری اجرای طرح مسطورا و زندگی با آیه‌ها را ازدیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: بیش از ۷۰ برنامه جز محورشامل ۳۰ کلاس تخصصی حفظ جز محور، اجرای ۶۰ محفل انس با قرآن در ۶۰ مسجد شهری و روستایی در دست اجرا است و در ۳۰ محفل کاروان قرآنی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام زارع اجرای برنامه همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) با محوریت کانون مداحان در امامزاده یحیی را از دیگر طرح‌ها برشمرد.

کد خبر 6056927

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۴ نقطه آلوده به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در اردبیل
  • اجرای طرح آرامش محله محور پلیس در اردبیل
  • پاکسازی مبادی ورودی شهر قم از پسماند انجام شد
  • تداوم اجرای طرح استقبال از بهار در اراک تا پایان تعطیلات نوروزی
  • اجرای طرح استقبال از بهار تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد
  • طرح « منادیان وحی» در ۵۰ محله ساری اجرا می شود
  • اجرای پویش مسیر پاک - ایران سبز در مسیر دهگلان و قروه + تصاویر
  • تمام دستگاه‌های اجرایی برای مناسب‌سازی اماکن عمومی استان بوشهر بسیج شوند
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری نوروزگاه در میاندوآب