Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، هاشم بیگ زاده در مورد حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شنیدن این خبر واقعاً برای ما ناراحت‌کننده و تلخ بود. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفتند، مگر فقط باشگاه نقت بدهی دارد که چنین کاری را در قبال تیم ما انجام دادند؟! در این زمینه به تیم نفت و بازیکنان ظلم شد، چون ما حامی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: بازیکنان نفت سال گذشته با زحمت زیاد این تیم را آسیایی کردند و همه می دانند پارسال چه مشکلاتی در این تیم وجود داشت. حق این بازیکنان حضور در آسیا بود، اما این حق را از آنها گرفتند. مهم‌ترین انگیزه بازیکنان نفت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و نباید چنین کاری را با ما انجام می‌دادند.

 

مدافع - هافبک تیم فوتبال نفت تهران همچنین درباره اوضاع بحرانی نفت که امکان دارد تا شروع لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد، گفت: واقعاً آقایان از کجا فهمیدند مشکلات نفت حل نمی‌شود؟ به‌هرحال باشگاه نفت می‌توانست تا زمان آغاز لیگ قهرمانان سروسامان بگیرد، ولی متأسفانه برای کنار گذاشتن این تیم عجله به خرج دادند.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس فردا میهمان ولورهمپتون خواهد بود.

سرمربی آرسنال از تیمش انتظار دارد با روحیه بالا برای این بازی به زمین بروند چون در صورت برنده شدن به صدر جدول بازمی‌گردند.

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"هفته خوبی نداشتیم. حالا ما کاملاً روی چالش‌هایی که پیش رو داریم متمرکز شده‌ایم. ما یک بازی از سیتی عقب هستیم و می‌خواهیم پیش برویم.

بازی مقابل ولورهمپتون؟
همه چیز مشخص است. اگر برنده شویم در صدر جدول قرار می‌گیریم. ما نیازی به انگیزه اضافی برای این بازی نداریم و بازی به خودی خود به اندازه کافی هیجان دارد.

روحیه فعلی تیم؟
سفر سختی را سپری می‌کنیم. وقتی نزدیک به اوج هستید و در چنین سطحی می‌جنگید، این را می‌دانید که باید با آن مواجه شوید. این شغل دائماً انعطاف پذیری و اراده شما را آزمایش می‌کند. همیشه باید به روشی طبیعی و مثبت از چالش‌ها عبور کنید.

عملکرد بوکایو ساکا و مارتین اودگارد؟
فکر می‌کنم آن‌ها مدام حمله قرار می‌گیرند.  ما همیشه سعی می‌کنیم راه‌هایی را پیدا کنیم تا تیم را به بهترین شکل آماده کنیم و به بازیکنان کمک کنیم. این روند متوقف نخواهد شد.

وضعیت بازیکنان؟
وضعیت تیمبر خیلی خوب است. او با تیم زیر 23 ساله‌ها بازی خواهد کرد و بعد از آن خواهیم دید وضعیتش چگونه است. او در تمرینات واقعا خوب به نظر می‌رسد. بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

لغو بازی‌های تکراری در جام حذفی؟
ما نمی‌توانیم به صورت مجزا به آن نگاه کنیم، اما با تقویمی که برای بازیکنان داریم، به نظر من تصمیم بسیار خوبی است.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
هر چه بهتر شوید و به رقابت‌ با بهترین تیم‌های تاریخ نزدیک‌تر شوید، می‌دانید که چه خطراتی وجود دارد. در مرحله حذفی فقط یک برنده به دور بعدی صعود می‌کنید. به نظرم تیم دیگری این کار را انجام نداده که بعد از 7 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا به مدت دو فصل متوالی مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*