Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی وقوع زلزله مهیب 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه و جان‌ باختن شماری از هم‌وطنانمان در این حادثه سران کشورهای مختلف این مصیبت را به مردم و مقامات ایران تسلیت گفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، در پی وقوع زلزله مهیب 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه و جان‌باختن شماری از هم‌وطنانمان در این حادثه سران کشورهای مختلف این مصیبت را به مردم و مقامات ایران تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی به حسن روحانی جان باختن شماری از هموطنان را در زلزله اخیر تسلیت گفت.

وزیر خارجه انگلیس در توییتر ضمن ابراز همدردی با مردم ایران وعراق در پی زلزله روز یکشنبه اعلام کرد: دولت انگلیس آمادگی دارد تا در روند کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان کمک کند.

اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان و «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی این کشور به نمایندگی از مردم افغانستان وقوع زمین لرزه شب گذشته را به مردم و دولت ایران و عراق تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد از رویداد زلزله اخیر در ایران و عراق که منجر به خسارات جانی و مالی شده متاثر شده است.

اشرف غنی در این پیام، ضمن ابراز تسلیت به دولت و مردم ایران و عراق از خداوند متعال برای خانواده‌های بازماندگان صبر و بردباری و برای مجروحین نیز شفای عاجل خواستار شد.

 نخست وزیر کانادا در پیامی با خانواده قربانیان زلزله در ایران و عراق همدردی کرد.

جاستین ترودو در توییتر نوشت: خبرهای انتشار یافته از زلزله در ایران و عراق ناراحت کننده و حزن انگیز است.

وی افزود که کانادایی‎ها تسلیت خود را به خانواده قربانیان زلزله در ایران و عراق ابراز می‎دارند.

 

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، از ساعت 17:30 دقیقه چهارمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا میان دو تیم ویتنام و ازبکستان برگزار می‌شود، تا حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شود. دیگر بازی نیمه نهایی هم میان دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

اما نکته قابل توجه اینکه با توجه به اینکه ازبکستان میزبان جام جهانی 2024 به شمار می‌رود، در صورتی که این تیم بتواند ویتنام را شکست بدهد و با صعود به نیمه نهایی به مانند ایران، تایلند و تاجیکستان سهمیه بگیرد، یک سهمیه دیگر برای آسیا باقی خواهد ماند که باعث می‌شود مسابقات پلی آف میان 4 تیم حذف شده افغانستان، قرقیزستان، عراق و ویتنام شکل هیجان انگیزی به خود بگیرد و حتی نفس گیرتر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال شود.

بر این اساس و در صورت پیروزی ازبکستان در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی، ویتنام عنوان بازنده این مسابقه روز جمعه در یکی از مسابقات پلی آف به مصاف قرقیزستان می‌رود و دیگر مسابقه پلی آف هم میان عراق و افغانستان برگزار خواهد شد. درنهایت برای تعیین پنجمین سهمیه فوتسال ایران در آسیا همزمان با دیدار فینال و رده بندی شاهد نبرد حساس برنده پلی آف یک و دو هم خواهیم بود.

البته تمام این احتمالات به پیروزی ازبکستان در بازی آخر مرحله یک چهارم بستگی دارد که از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟