Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@07:58:55 GMT

نقدینگی ۲۳ درصد رشد کرد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۵۲۶۹

نقدینگی ۲۳ درصد رشد کرد + جزئیات

خبرگزاری میزان- بانک مرکزی نقدینگی در شهریورماه سال جاری را بیش از یک هزار و ۳۸۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته ۱۰.۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی از گزیده آمار‌های اقتصادی در شهریورماه سال 96 حاکی از آن است که حجم نقدینگی بیش از هزار و ۳۸۹ هزار میلیارد تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که این رقم نسبت به اسفندماه سال گذشته، ۱۰.۹ درصد رشد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که حجم پول در نیمه نخست سال جاری به ۱۶۸۲.۴ هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۷ و نسبت به اسفندماه سال گذشته ۳.۲ درصد رشد یافته است.

همچنین میزان شبه پول در آمار منتشر شده در شهریورماه سال جاری به ۱۲۲۱۷.۱ هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به اسفندماه گذشته ۱۲ درصد رشد را نشان می دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات منجر به فوت در نوروز سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ شنبه، یکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت آمار حوادث رانندگی در نوروز سال‌جاری اظهار کرد: خوشبختانه طبق اعلام پلیس‌راه استان آمار تصادفات برون‌شهری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با کاهش چشم‌گیری نسبت به سال قبل همراه بود.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ تعداد تصادفات منجر به فوت هشت مورد و تصادفات منجر به خسارت ۴۶۴ مورد گزارش شد که هر کدام به ترتیب با ۵۴ و ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات جرحی هم با تعداد ۱۴۰ مورد نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود و به صورت کلی مجموع تصادفات به تعداد ۶۱۲ مورد گزارش شده‌است.

وی تصریح کرد: درصد تغییر جان‌باختگان حوادث و سوانح رانندگی درون شهری در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به صورت کاهشی و با مقیاس منهای ۱۸ درصد بوده است.

روستا خاطرنشان کرد: براساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تعداد ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که از این تعداد دو مورد برطرف و سه مورد آشکارسازی شد و سایر نقاط نیز در دستور کار است.

وی افزود: با وجود افزایش حجم ترددها، تلاش‌های شبانه‌روزی جهت کاهش تصادفات در ایام نوروز در این استان، به ثمر نشست و شاهد کاهش تصادفات بودیم.

کد خبر 746167

دیگر خبرها

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • نرخ رشد نقدینگی در مسیر کاهش
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱درصد رسید
  • پرشدگی سد ها به ۶۱درصد رسید / رشد ۵ درصدی بارندگی ها
  • افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر
  • نرخ رشد نقدینگی کمتر از متوسط ۶۲ سال اخیر+نمودار
  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
  • نقش مؤثر صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی در هدایت نقدینگی/ هشدار نسبت به یک حکم بودجه‌ای