Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران -ايرنا -پزشکي قانوني استان کرمانشاه اسامي 32 تن ديگر از جانباختگان زلزله شب گذشته در ثلاث باباجاني، سرپل ذهاب، ازگله و شهر کرمانشاه را اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا پزشکي قانوني استان کرمانشاه اسامي 32 نفر از جانباختگان زلزله شب گذشته در ثلاث باباجاني، سرپل ذهاب، ازگله و شهر کرمانشاه را به شرح زير اعلام کرد:
** شهر ثلاث باباجاني
1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشيد احمدي فررزند محمود
2.خاتون فيضي فرزند فرج
3. مهيار بدري فرزند غريب
4. پوريا ملکي فرزند بهرام
5. تارا رضايي فرزند عابد
6. فلاح ميري
7. خاصيه مرادي فرزندد رحيم
8. عزيز مريدي فرزند مصطفي
9. حسن امامي
** شهر سرپل ذهاب
1. زينب فرضي
2. مانيسا ويسي ،فرزند منصور
3. فريدون سلطاني ، فرزند يدالله
4. ابراهيم رمضاني ميراحمدي ، فرزند محمد رشيد
5. حديث کرمي
6. ميثم کرمي
7. سيد توران البتکين ، فرزند سيد سيفور
8. پرنيا البتکين ، فرزند سياوش
9. پيمان شکري
10. هما رضايي، فرزند رضا
11. اکبر دامن خورشيد، فرزند حيدر
12. فريده اسماعيلي، فرزند امان اله
13. اکرم سنجابي ، فرزند حسين
14. جبرئيل جامع ،فرزند عبداله
15. انور يوسفي ، فرزند محمد
16. محمدمتين رحمتي نظرآبادي ، فرزند حسين
** ازگله
1. خداکرم ده بالايي ، فرزند محمدباقر
2. رشيد صوفي
3. ماني صوفي ، فرزند رشيد
4. عطيه رسوليان
5. امير يوسفي
6. عبداله محمودي ، فرزند فتاح
** کرمانشاه
1. مينا زارع فرزند قدرت اله ، شهر کرمانشاه
شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزي غرب کشور دو بار لرزيد که زلزله دوم به بزرگي7.3 ريشتر بود؛ در اثر اين زمين لرزه مسير ارتباطي سرپل ذهاب مسدود و خسارات زيادي به اين مناطق بويژه روستاهاي قصرشيرين، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب وارد شد که در اين ميان تعدادي از هموطنان کشته شده اند. همچنين در همين زمان زلزله اي در منطقه کردستان عراق هم روي داد و حتي اين زلزله بيشتر مناطق کشور ايران و کشورهاي همجوار را هم لرزاند.
اجتمام **2181**1776
خبرنگار :ناهيد حاجي خاني ** انتشار: ليلا خطيب زاده
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در نشست خبری در تشریح عملکرد سال گذشته پزشکی قانونی استان، از تشریح ۲۴۰۷ جسد در سال گذشته خبر داد و گفت : این تعداد نسبت به سال ۱۴۰۱ با تشریح ۲۵۹۳ جسد، کاهش هفت درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سالن تشریح در شهرستان‌های استان فعال است و در حال حاضر هیچ ارجاع جسدی از شهرستان‌ها به مرکز استان نداریم.

وی افزود: مجموع معاینات سال گذشته نیز ۴۸ هزار و ۳۰۳ مورد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ با انجام ۴۵ هزار و ۴۴۹ معاینه، شش درصد افزایش داشته است.

خانی مصدومین حوادث کار استان در سال گذشته را ۶۸۸ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۶۵۱ مصدوم، پنج درصد افزایش داشت.

وی افزود: فوتی‌های حوادث کار نیز با فوت ۴۰ نفر نسبت به سال ماقبل آن ۹ نفر بیشتر شده است.

خانی فوتی‌های مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در سال گذشته را نیز ۳۳ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نیز نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ نفر افزایش داشته است.

وی با اشاره به کاهش محسوس فوتی‌های سوختگی استان در سال گذشته گفت: سال گذشته ۳۶ نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به سال ماقبل آن با فوت ۶۰ نفر، عملا نصف شده است.

خانی گفت: سال گذشته تعداد فوتی‌های غرق‌شدگی هم نسبت به سال ماقبل آن سه نفر کمتر شده و به عدد ۱۲ نفر رسیده است.

وی افزود: فوتی‌های برق‌گرفتگی هم سال گذشته ۱۰ نفر بود که نسبت به سال ماقبل آن پنج نفر کمتر شده است.

خانی فوتی‌های تصادفات استان در سال گذشته را هم ۵۶۳ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد هم نسبت به سال ماقبل آن با فوت ۵۶۸ نفر، تفاوت چندانی نداشته است.

وی افزود: از مجموع فوتی‌های تصادفات سال گذشته ۱۱۳ نفر در تصادفات درون شهری و ۳۵۰ نفر در تصادفات برون شهری جان خود را از دست دادند.

خانی تعداد درخواست‌های سقط جنین استان در سال گذشته را هم ۲۹۲ مورد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد با ۲۳۴ مورد موافقت صورت گرفته و مجوز قانونی صادر شده و ۵۸ درخواست رد شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به سیر کاهشی جعل و تصادفات ساختگی استان گفت: سال گذشته تنها ۲۴ مورد تخلف در این زمینه داشتیم که نسبت به سنوات گذشته کاهش محسوسی داشته است.

وی افزود: آمار جعل و تصادفات ساختگی در سال‌های اخیر بیش از ۱۰۰ مورد بوده که سال گذشته به ۲۴ مورد رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه به روند پیگیری ساخت سوله بحران در استان اشاره و تصریح کرد: بعد از گیر و گرفت‌های بسیار در نهایت تفاهم‌نامه ساخت میان پزشکی قانونی، استانداری و شهرداری به امضا رسید، اما اخیرا که پیگیر مجوز‌های ساخت شده‌ایم مشخص شده زمین متعلق به اوقاف است.

خانی گفت: در حال حاضر از طریق اوقاف در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم زمین را به نحوی در اختیار گرفته و ساخت پروژه را آغاز کنیم.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه ساخت این پروژه بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن باید از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام گیرد.

خانی گفت: برای تجهیز این پروژه و ایجاد سردخانه‌ها و ... هم ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از محل اعتبارات سازمان پزشکی قانونی تامین می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه عمده ساختمان‌های پزشکی قانونی در استان استیجاری است، گفت: تنها در شش شهرستان کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، صحنه، جوانرود و سرپل ذهاب ساختمان پزشکی قانونی تملیکی است و مابقی بصورت استیجاری فعالیت دارند.

وی از کلنگ‌زنی پروژه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در سال جاری خبر داد و افزود: ساخت ساختمان پزشکی قانونی در دو شهرستان هرسین و قصرشیرین هم در دستور کار قرار دارد که بعد از این دو پروژه پیگیری می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب