Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با هماهنگی بانک کشاورزی علی‌رغم تخصیص اعتبار صندوق توسعه ملی برای صنعت زنبورداری معرفی بالای ۵۰۰ کلنی در اردبیل عملی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهلول تکلوی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت صنعت زنبورداری در اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی بانک کشاورزی علی رغم تخصیص اعتبار صندوق توسعه ملی برای صنعت زنبورداری معرفی بالای 500 کلنی عملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که در سطح کشور از محل صندوق توسعه ملی برای بخش دام از جمله زنبورعسل تسهیلات و اعتباراتی در نظر گرفته نشده به لحاظ اهمیت جایگاه ویژه استان اردبیل این معاونت در پیگیری‌ها و مذاکرات متعدد با مدیر بانک کشاورزی استان و توافقات صورت گرفته در حوزه بانک کشاورزی کشور تمام زنبورداران بالای 500 کلنی کندو را به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی معرفی کرده و در حال حاضر مراحل قانونی خود را طی می‌کند که در سطح کشور بی‌نظیر است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اطلاع‌رسانی لازم برای پرداخت تسهیلات از محل سامانه بهین‌یاب به صورت گسترده در تمام شهرستان‌ها از جمله شهرستان خلخال صورت گرفته و تمامی زنبوردارانی که نیاز به تسهیلات دارند در سامانه ثبت‌نام و در کمیته تسهیلات با توافق بانک‌های عامل به بانک‌ها معرفی شده است و مراحل قانونی خود را طی می‌کند و آن هایی که در بانک تکمیل پرونده کرده‌اند موفق به دریافت تسهیلات می‌شوند.

تکلوی بیان کرد: از محل اشتغال فراگیر طرح تکاپو زنبورداری استان جزو اولویت‌های این معاونت اعلام شده که با اعطای تسهیلات کم‌بهره زنبورداران زحمت‌کش از این اعتبارات بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: چند سال گذشته استان فاقد اتحادیه زنبورداران بود و تعاونی ها نیز تقریباً غیر فعال بودند که با پیگیری‌های انجام یافته اتحادیه زنبورداران در استان تشکیل شد و در حال حاضر اتحادیه و تعاونی‌ها فعال هستند و به زنبورداران زحمت‌کش استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال پیگیری برای فعال‌سازی تشکل‌های بخش دام به ویژه زنبورداری و ارتقای جایگاه استان در سطح کشور هستیم و در حال حاضر استان اردبیل در تولید عسل رتبه سوم کشوری و در میانگین تولید، عسل از هر کلنی کندوی عسل رتبه نخست کشور در کلنی سنتی شهرستان خلخال رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط