Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:11:36 GMT

محیط بان ها به کمک زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۱۱۷

محیط بان ها به کمک زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند

تهران- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان این که محیط بانان استان کرمانشاه در حادثه زلزله آسیب ندیده اند، گفت: محیط بانان در کنار نیروی های امدادی مشغول امداد رسانی به آسیب دیدگان حادثه زلزله در استان کرمانشاه هستند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی با اشاره به حادثه زلزله شب گذشته در استان های غربی به ویژه استان کرمانشاه افزود: رییس سازمان حفاظت محیط زیست دستور پیگیری وضعیت محیط بانان و ایستگاه های محیط بانی را داد که با بررسی های انجام شده آسیب جانی نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که ایستگاه های محیط بانی در استان کرمانشاه آسیب ندیده اند، افزود: فقط اداره محیط زیست سرپل ذهاب حین زلزله آسیب جزیی دیده است .
سرهنگ محبت خانی با اعلام آماده باش تمام محیط بانان استان کرمانشاه برای امداد رسانی به آسیب دیدگان حادثه زلزله اظهار داشت: حتی محیط بانانی که در شیفت استراحت بودند، با لباس محیط بانی در کنار سایر نیرو های امدادی مشغول کمک رسانی به آسیب دیدگان حادثه زلزله در کرمانشاه هستند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
علمی 9014**
دریافت کننده: کیمیا عبدالله پور* انتشار: محتشمی پور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • حقایقی در مورد سیاره آبی