Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌عامل هلال‌‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۹ نفر در قالب ۲۵ تیم نیروهای هلال احمر استان در حال آماده باش برای کمک به مناطق زلزله زده غرب هستند گفت: امروز محموله پتو و موکت از خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد خامسان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی شامل آواربرداری تیم واکنش سریع و تیم‌های اسکان به صورت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده ارسال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اولین محموله کمک‌های خراسان جنوبی به زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال شد که طبق درخواست‌های استان کرمانشاه هزار و 500 مترمربع موکت به ارزش 525 میلیون ریال برای زلزله زدگان این مناطق ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه و یا به شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک‌ها برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه واریز کنند.

خامسان افزود: در حال حاضر 119 نفر در قالب 25 تیم در خراسان جنوبی در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز برای کمک به آسیب‌دیدگان اعزام شوند.

وی بیان کرد: امروز چند محموله پتو و موکت به ارزش 52 میلیون و 500 هزار تومان از خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

انتهای پیام /

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از ارسال کمک به منطقه سیل‌زده خوزستان از سوی هلال احمر این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو یا خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، اظهار داشت: با توجه به شدت بارش باران در خوزستان این بارش‌ها موجب بروز سیل در آن منطقه شده است.

وی با بیان اینکه باتوجه به اعلام از سوی هلال احمر به استان اصفهان هلال احمر شهرستان کاشان در راستای کمک به مردم خوزستان اقداماتی را انجام داد، افزود: بر اساس اعلام نیاز صورت گرفته هلال احمر شهرستان کاشان اقدام به ارسال پتو به منطقه خوزستان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در بیان اقدامات صورت گرفته ابراز داشت: هلال احمر این شهرستان دو هزار و 104 تخته پتو برای مردم سیل‌زده ارسال کرده است که پس از تامین به منطقه سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر شهرستان کاشان برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان آمادگی دارد، گفت: در صورت اعلام نیاز از سوی مرکز هلال احمر برای مردم سیل‌زده خوزستان جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان آمادگی خدمت‌رسانی به مردم آن منطقه را دارد.

میرابوطالبی با بیان این جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در ایام نوروز نیز برای خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران به حالت آماده‌باش بودند، تصریح کرد: نجاتگران با هدف ایجاد احساس و آرامش خاطر مسافران در سفرهای نوروزی تا 16 فروردین 1403 در در محل‌های ایمن و در مجاورت آزاد راه قم -کاشان مستقر هستند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند