Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی استانهای آذربایجان‌شرقی و قم، با تجلیل از پدیده با شکوه و حیرت‌انگیز راهپیمایی اربعین و با دعا و آرزوی قبولی زیارت زائران، از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کردند. آفتاب‌‌نیوز : حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی استانهای آذربایجان‌شرقی و قم، با تجلیل از پدیده با شکوه و حیرت‌انگیز راهپیمایی اربعین و با دعا و آرزوی قبولی زیارت زائران، از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین را نشانه گسترش روح مبارزه و مجاهدت در راه خدا و آمادگی برای شهادت، در همه دنیای اسلام دانستند و افزودند: حضور این جمعیت عظیم از نقاط مختلف دنیا با وجود تهدیدهای تروریستی، پدیده‌ای عظیم و نشان‌دهنده اوج‌گرفتن تفکر مبارزه در راه خدا و آمادگی عمومی و همگانی در این راه است.
رهبر انقلاب اسلامی پدیده‌ی الهی و معنویِ راهپیمایی اربعین را بی‌سابقه و غیرقابل توصیف خواندند و با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این حرکت عظیم گفتند: از دولت عراق که وسایل برگزاری این حرکت با شکوه را فراهم کرد، از ملت عزیز عراق که اینگونه مخلصانه و شادمانانه از زائران حضرت اباعبدالله علیه‌السلام پذیرایی کرد، از جوانان مبارز عراقی و حشد شعبی و دست‌اندرکاران تأمین امنیت مراسم، و از مسئولان عتبات در نجف اشرف و کربلای معلی، قلباً تشکر می‌کنیم و برکات الهی را برای آنان خواستاریم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است. منتها دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ. ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان