Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:25:53 GMT

صدور مجوز دفن 207 جسد در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۳۶۸

صدور مجوز دفن 207 جسد در کرمانشاه

خبرگزاري آريا - امدادرساني به زلزله‌زدگان زلزله 7.2 ريشتري استان کرمانشاه که شب گذشته همزمان با اين استان در چند استان‌ کشور نيز احساس شد، همچنان ادامه دارد.
به گزارش سرويس حوادث "جام نيوز"، سازمان پزشکي قانوني در پي وقوع زلزله 7.2 ريشتري شب‌گذشته در مرز ايران و عراق اعلام کرد: تاکنون 207 جسد توسط پزشکي قانوني استان کرمانشاه معاينه و براي آنان جواز دفن صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم هاي پزشکي قانوني در شهرستان هاي استان کرمانشاه مسقر و در حال معاينه اجساد زلزله هستند که تا اين لحظه تعداد اجساد معاينه شده به 207 تن رسيده است.
سرپرست سازمان اورژانس کشور نيز هم اکنون در سرپل ذهاب حضور دارد، آخرين آمار مصدومين را تا اين لحظه 1683 نفر اعلام کرد.
فراخوان براي کمک به اسيب ديدگاه مناطق زلزله زده
سخنگوي سازمان انتقال خون در فراخواني از تمامي دارندگان گروه خوني- O (او منفي) دعوت کرد تا براي اهداي خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
ترافيک سنگين در محورهاي ورودي مناطق زلزله‌زده
سرهنگ رحماني رئيس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور ناجا از ترافيک سنگين در محورهاي قصرشيرين و سرپل ذهاب خبر داد و با بيان اينکه با توجه به زلزله‌اي که شب گذشته در اين استان به وقوع پيوست و قصرشيرين و سرپل ذهاب را درگير کرد، شاهد بسته شدن برخي از محورها بوده‌ايم گفت: برخي محورهاي مواصلاتي و اصلي پس از وقوع زلزله همچون محور سرپل ذهاب – پاوه، دالاهو – پل ذهاب مسدود شد که خوشبختانه با کمک نيروهاي امدادي بلافاصله بازگشايي شد.
شهرداري تهران، آماده کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور
⁣محمدعلي نجفي، شهردار تهران که در سازمان مديريت بحران تهران حاضر شده بود، طي تماس‌هاي جداگانه‌اي با استاندار کرمانشاه،شهردار کرمانشاه،شهردار سرپل ذهاب و شهردار قصر شيرين در جريان خسارت هاي ناشي از زلزله شب گذشته قرار گرفت و آمادگي شهرداري تهران را براي هرگونه همکاري و کمک به مناطق آسيب ديده اعلام کرد.
در پي وقوع حادثه تلخ و مصيبت‌بار زمين‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمي شدن جمعي از هم‌ميهنان عزيز انجاميد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي ضمن تسليت به ملّت ايران، تأکيد کردند: همه دستگاههاي لشکري و کشوري با همه همت و امکانات به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.
علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در آغاز جلسه علني امروز (دوشنبه) مجلس شوراي اسلامي با تسليت به خانواده جانباختگان زلزله شب گذشته استان‌هاي ايلام و کرمانشاه، کميسيون‌هاي عمران و شوراها و امور داخلي مجلس را مامور اعزام گروهي به مناطق زلزله‌زده براي امدادرساني هر چه سريعتر و برآورد خسارت‌ها کرد.
اعزام تيم‌هاي ارزياب به مناطق زلزله‌زده براي تعيين ميزان خسارت
معاون مديريت بحران کشور نيز نجات جان مجروحان و بيرون آوردن زيرآوار ماندگان را اولويت اصلي نيروهاي امدادي در زلزله کرمانشاه دانست و در عين حال از اعزام تيم‌هاي ارزياب به مناطق زلزله‌زده براي تعيين ميزان خسارت خبر داد.
علي ربيعي نيز با عرض تسليت به بازماندگان زلزله، اعلام کرد: تمام دستگاههاي ذيربط وزارت دراستان کرمانشاه و استان هاي همجوار، با تمام امکانات در خدمات رساني و امداد رساني به بازماندگان بسيج شدند.
ايسنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ روح اله صلبی گفت: تا ۲۵ اردیبهشت امسال، همه مجوز‌های کاغذی باید الکترونیکی شود.

صلبی درباره مهلت دریافت شناسه یکتا گفت: وزارت اقتصاد در اجرای قوانین و مقرراتی که وضع شده، از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار در حوزه درگاه ملی مجوز‌ها به دنبال تسهیل این فرآیند است تا در دو حوزه ثبت مجوز جدید و تبدیل شناسه‌های قدیمی که به نوعی شناسه‌های کاغذی بوده، اقدام کند.

وی افزود: در این حوزه نیاز به صرف هیچ هزینه‌ای جهت تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید نیست و فقط زمانی که صاحبان کسب و کار و اصناف بابت این موضوع صرف خواهند نمود شاید بین دو دقیقه یا کمتر از آن می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ادامه داد: برای تمدید مجوز‌های کسب و کار نیازی به مراجعه حضوری به واحد‌های صادرکننده مجوز نیست، زیرا در همه ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها نسبت به تمدید یا صدور شناسه یکتا اقدام کنند.

صلبی گفت: افراد برای تمدید یا صدور شناسه یکتا با داشتن اطلاعات کد صنفی، کد پستی و کد ملی خود با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به سادگی می‌توانند به این کار اقدام نمایند.

وی ادامه داد: صاحبان کسب و کار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد.

صلبی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا ۲۵ اردیبهشت امسال است و لذا از همه صاحبان کسب و کار و اصناف خواهشندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان