Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@15:54:22 GMT

برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان زلزله دیشب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۵۲۳

برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان زلزله دیشب

مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: علیرغم وارد آمدن آسیب به برخی شعب تامین اجتماعی این استان در پی زلزله دیشب، شعب تامین اجتماعی این استان فعال هستند و به بیمه شدگان و بازنشستگان خدمت رسانی می کنند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: علیرغم وارد آمدن آسیب به برخی شعب تامین اجتماعی این استان در پی زلزله دیشب، شعب تامین اجتماعی این استان فعال هستند و به بیمه شدگان و بازنشستگان خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کیومرث فلاحی با عرض تسلیت و همدردی با خانواده بازماندگان حادثه تلخ زلزله دیشب کرمانشاه و آرزوی سلامتی برای مصدومین، با بیان اینکه شعب تامین اجتماعی در قصر شیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب دچار صدمه هایی شده اند، افزود: بجز شعبه سرپل ذهاب که به لحاظ رعایت ایمنی تعطیل شده است، بقیه شعب این سازمان در استان کرمانشاه فعال است.

وی اظهار کرد: پس از وقوع زلزله دیشب در استان کرمانشاه، به همراه مدیر درمان تامین اجتماعی این استان در بیمارستان تامین اجتماعی شهدای کرمانشاه حاضر شدیم و روند خدمت رسانی به مصدومان زلزله مورد بررسی قرار گرفت.

فلاحی با اشاره به آمادگی مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی به منظور خدمت رسانی به مصدومین حادثه زلزله گفت: همچنین دستور برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان برای بیمه شدگان حادثه دیده این استان در زلزله در اسرع وقت صادر شده است.

کلمات کلیدی: زلزله کرمانشاه ، بیمه تامین اجتماعی ، مستمری ، بازماندگان حادثه

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رضایی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اکثر خدمات تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود و یکی از مهمترین خدمات ارسال لیست حق بیمه هست.


وی ادامه داد: ارسال لیست حق بیمه هر ماه از ابتدای ماه بعد شروع و تا پایان ماه ادامه دارد، برای مثال ارسال لیست فروردین از ابتدای اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد.


رئیس اداه آمار و فناوری اطلاعات تامین اجتماعی استان یزد با بیان اینکه نیاز به حضور نیست گفت: کارفرمایان می‌توانند در منزل، شرکت یا حتی با تلفن همراه به سامانه تامین اجتماعی مراجعه کنند و نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.


رضایی افزود: تا قبل از تاریخ ۵ / ۱۰ /۱۴۰۲ کارفرمایان می‌توانستند فیش حق پرداخت را از سامانه اخذ وبا مراجعه به عابر بانک یا بانک‌ها نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند.


وی ادامه داد: شماره شناسه حق پرداخت عد ۱۸ رقمی بود که موجب اشتباه و سرازیر شدن حجم زیادی از فیش‌های ناشناس به سمت سازمان می‌شد و همین امر باعث نارضایتی ارباب رجوع، بیمه شدگان و کارفرمایان شده بود.


رضایی گفت: برای حل این مشکل از تاریخ ۵ /۱۰ /۱۴۰۲ طرحی با عنوان ارسال لیست هوشمند در سامانه تامین اجتماعی در کل کشور راه اندازی شد که کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه es.tamin.ir نسبت به لیست برخط اقدام کنند و در داخل سامانه از طریق درگاه پرداخت بانک نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنندو نیاز به هیچ گونه حضوری نیست.

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه