Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی فرماندار بهارستان گفت: مشکلات موجود برسر راه احداث و تکمیل پروژه زیرگذر سه راه آدران طی برگزاری جلساتی رفع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاضل نجفی معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با اشاره به روند مناسب پیشرفت پروژه زیرگذر سه راهی آدران، اظهار داشت: به منظور برسی و اطلاع از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر سه راهی آدران از این پروژه بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باتاکید براینکه در گذشته مشکلات فراوانی در ساخت این پروژه وجود داشت، تشریح کرد: یکی از دلایل توقف اجرای این پروژه در سال‌های گذشته، هزینه‌های هنگفت اعلام شده از سوی دستگاه‌های خدمات رسان برای جابه‌جایی تاسیسات آب، برق و گاز بود، که جابه‌جایی آن‌ها برای تکمیل پروژه الزامی بود.

نجفی در رابطه با جزئیات جابه‌جایی تاسیسات آب، برق و گاز در پروژه زیرگذر سه راهی آدران، گفت: هزینه این جابه‌جایی‌ها بالغ بر 40 ملیارد ریال بود که با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین شهرستان بهارستان به ریاست بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان و رایزنی‌های انجام شده در هفته گذشته با کمتر از 7 میلیارد ریال اجرا شد و عملاً این مشکل که بر سر راه اجرای پروژه قرار داشت، مرتفع گردید.

وی همچنین با بیان این امر که پروژه با سرعت قابل قبولی درحال پیرفت است، تاکید داشت: امیدواریم باتوجه به درصد پیشرفت این پروژه و رفع مشکلات موجود بر سر راه آن تا پایان سال جاری شاهد اتمام این پروژه بزرگ باشیم.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اهمیت این پروژه در شهرستان بهارستان، خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی جاده ساوه و شهرگلستان رفع خواهد شد و گام بزرگی برای پیشرفت شهرستان بهارستان به حساب می آید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید

دریافت 6 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- امین ناصری: زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید باران و جاری شدن آب همچنان دچار آبگرفتگی است.

کد خبر 6095851

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید